Trafalgar Law Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei, når jeg har starta ra2 også trykker jeg på network så bare går den videre men før den får skifta til nettwork så går den tilbake til main menu...noen forslag til hvordan detta kan fikses? Takk for alle svar! 1 ting til, hvordan får jeg farge på navnet mitt i Quake 3 ? :oops: Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har du winXP, må du legge til IPX protokoll i nettverket ditt. Red alert 2 kan nemlig ikke kjøre TCP. Dette gjør du ved å høyre-klicke på andre maskiner(mine nettverkssteder), egenskaper, velge nettverksadapteren du har, egenskaper en gang til, og legg til/installer og velg tilkoblinger, så IPX Gjør slik på begge maskinene. skal funke. Farge på nick i Q3 er ikke veldig kult da... |Hit Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Tusen millioner takk ^^ Godt vi har folk som deg her 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå