Meridies Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hei! Har fått tema til engelsktentamen som er Believe it or not og har tenkt å skrive artikkel. Trenger noen tips til hva jeg kan skrive om... Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 En artikkel skal jo være saklig og konsis, så her må du kanskje prøve å skrive om noe man ville funnet i en avis? Hva med en artikkel om CISPA? Den er ganske "believe it or not" hvis du gjør litt research på den. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Takk for raskt svar ! Skal gjøre litt research... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hei. Jeg har nylig satt meg inn i USA PATRIOT Act. og kan meddele at den er ganske passende innenfor det temaet! Helt utrolig faktisk Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hei. Jeg har nylig satt meg inn i USA PATRIOT Act. og kan meddele at den er ganske passende innenfor det temaet! Helt utrolig faktisk Kan du være så snill å forklare kort hva det handler om og hvordan jeg kan knytte det til temaet? Har det noe med CISPA å gjøre? Setter pris på alle svar jeg kan få Endret 27. april 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Skriv om hvordan den industrielle revolusjonen påvirket kvinners intimbarberingsvaner på sikt. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Du kan skrive om ulike konspirasjonsteorier, eller så kan du skrive om mirakler eller fenomener som f.eks finnes det liv på mars? Du kan jo alltids spørre meg... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå