genesis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 tingen er den: etter litt inspirasjon (for lenge siden), vil jeg lage en filmsnutt som viser hva jeg som gamer opplever i løpet av dagen, og dette "bare" ved "ingame" video, og jeg tenkte at jeg her kunne bli anbefalt et program. Jeg trenger to program: ett til å ta ingame snuttene med, har prøvd fraps (30fps i ca.1min ble 760MB!! --> 1280*1024) men jeg tror bare dette støtter høyere oppløsninger enn 640*480 det hadde vært fint om dette prog. også kunne ta opp lyden, og vise desktop også og jeg trenger ett program til å redigere filen(e) som det andre programmet laget, dvs. legge til lyd, ta vekk lyd, sette opp/ned farten på fremvisningen, og gjerne lage om den ferdige filen slik at den også passer på CD, og kan tilpasses DVD formater. har hørt om pinaclestudio(??) etellerannet, men kan dette takle mpeg (det er vel det "utformatet" det andre programmet vil lage, eller... tror jeg har fått frem det viktigste nå, jeg tar dette som et fritidsprosjekt og blir ikke på noen måte sponset, så det jeg først og fremst sikter til er gratiskprogrammer, men for all del, nevn også "de bra" progZene takk så MYE for eventuelle skikkelige svar, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå