baquero Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg har et problem med at min nye logitech dual optical mus av og til lever sitt eget liv og hopper automatisk ned i høyre hjørne. Noen som har opplevd dette før? Jeg kjører WinXP med de siste driverene til musa. Undrende Baq Lenke til kommentar
baquero Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Innser at dette skulle gått under "Alt om data"... Sorry...men håper alikevel noen gidder å svare.... Lenke til kommentar
Zevs Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 har du prøvd å pustet litt under på sensorene til musen eller å vrikke litt på usb kabelen hvis du bruker den? Lenke til kommentar
baquero Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Dette ser nok ikke ut til å hjelpe. I utgangspunktet skulle jeg tro det var et software/driverproblem... Jeg har hørt om andre som har hatt samme problem i XP (men med annen optisk mus)... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Har du prøvd med forskjellige underlag/musematter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå