jeskeide Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg sitter på UNINETT og skulle gjerne benyttet meg av den så legendariske og berømte snabbhubben slik at jeg kan laste ned med dc+ .. men kommer ikke inn.. er de noen som kan hjelpe meg med kanskje en annen server der det er mange uninett brukere.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Lest Retningslinjer og Nettikette her? Bare lurer... Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvem sa at han skulle laste ned noe ulåvelig???? Mvh Slinky Lenke til kommentar
runeb Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg trodde at snabbhubben var begrenset til NTNU-nettet, og at det derfor ikke er nok å være på UNINETT. Men jeg kan jo ta feil... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Lest Retningslinjer og Nettikette her? Bare lurer... Bare tull å komme med sånne innlegg som ikke har noe med trådens innhold å gjøre. On topic: *link vi ikke liker* Edit by Ernie85 Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Lest Retningslinjer og Nettikette her? Bare lurer... det er fullt lovlig å legge ut adressen her, er ikke reklame og det er heller ikke sagt at personeen skal laste ned noe ulovlig. er bare å komme med ipene Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 bare så det er nevnt, så er sweden #1 /#3 nettverket meget godt for uninett prefixet Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Men så er man garantert 5-10mb/s på snabbhubben On topic: Man må være tilknyttet NTNUs nett. (og så glemte jeg at snabbhubben har lansert noen alternativer.. Sjekk snabbhubben.bom) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Men så er man garantert 5-10mb/s på snabbhubben hvorfor det? vet at dette ikke er tilfelle dersom man er koblet til fra oslo, 10 mbit linje Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Til alle som trodde at dette er 100% lovlig snakk: KAN dere virkelig bevise at han skal bruke dette til lovlige ting? NEI! Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Spørsmålet i seg selv er vel kanskje ikke så ulovlig, men de potensielle svarene kan definitivt bryte reglene på forumet. Her er det snakk om at noen trenger hjelp til å komme inn på en dc hub hvor han angivlig skal laste ned noe som i og for seg ikke er ulovlig. Dessverre kan ikke jeg vite om dette er personens virkelige intensjon. Stenges dermed av overnevnte grunner. Edit: jeg vil på ingen måte forhåndsdømme forfatteren av tråden, men her vil han faktisk frem til fremgangsmåten til hvordan komme seg inn på en hub. Det blir for meg ulovlig. Jeg ber om forståelse for dette. Og vennligst IKKE send PM om at dette er tåpelig o.l for jeg kommer uannsett til å stå på mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg