Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Snabbhubben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle som trodde at dette er 100% lovlig snakk: KAN dere virkelig bevise at han skal bruke dette til lovlige ting? NEI!

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

Spørsmålet i seg selv er vel kanskje ikke så ulovlig, men de potensielle svarene kan definitivt bryte reglene på forumet.

Her er det snakk om at noen trenger hjelp til å komme inn på en dc hub hvor han angivlig skal laste ned noe som i og for seg ikke er ulovlig. Dessverre kan ikke jeg vite om dette er personens virkelige intensjon.

Stenges dermed av overnevnte grunner.

Edit: jeg vil på ingen måte forhåndsdømme forfatteren av tråden, men her vil han faktisk frem til fremgangsmåten til hvordan komme seg inn på en hub. Det blir for meg ulovlig. Jeg ber om forståelse for dette. Og vennligst IKKE send PM om at dette er tåpelig o.l for jeg kommer uannsett til å stå på mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...