Nilsen Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Helgekonkurransen er åpen.Konkurranse: Vinn et kraftfullt hodesett fra Sennheiser Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Værsåsnill la meg vinne denne gangen, trenger headset som ikke koster 30kr og er fra biltema! 1 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Ja, jeg har aldri vunnet så dette er nok min tur Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 På forhånd takk for at jeg kommer til å vinne.. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 På forhånd takk for at jeg kommer til å vinne.. Jeg må nok skuffe deg. De har nok allerede sendt den til meg 1 Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 På forhånd takk for at jeg kommer til å vinne..Jeg må nok skuffe deg. De har nok allerede sendt den til meg Ja, så det er ikke noe poeng i å delta nå... Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 håper virkelig jeg vinner disse! hadde senheiser headset for et par år siden og de var fantastiske. når de gikk i stykker har ikke lommeboka tillatt et nytt kjøp desverre krysser fingrene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå