AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Har seg så at jeg sender veldig mye tekstmeldinger når jeg er dritings. Jeg skriver opp til flere ganger at jeg har drokke, mens jeg utdyper min kjærlighet for kjærsten, har dype samatler med venner osv. Selc om jeg er ganske køar i hode når jeg skriver det, tr8r jeg selv.. Får meg tiø åxføle at jeg aldri har drokke før og er som en 8 køadsing på alkohol.. Som jeg skriveg i meldibger, "Hqr kanskje noe promille.." Som dere burde vite; Har dokke 6 burnshots, 1 glass med vin, noe øl og jo jager Anonym poster: 5dfa128240aeb8951bccca1343e3508e Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2013 Legg deg. Anonym poster: 7f83329a7451934244dcf20a4a151e2a 10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Når trollmor har lagt sine elleve små troll og bundet dem fast i halen, da synger hun stille for elleve små troll de vakreste ord hun kjenner. Ho aj aj aj aj buff, ho aj aj aj aj buff, ho aj aj aj aj buff buff! Ho aj aj aj aj buff. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er ikke full når du greier å skrive nøyaktig hver eneste dråpe du har drukket på en kveld. Neste gang, legg fra det mobilen hjemme, ta ut batteri og en plass, SIM et annet og resten en tredje plass. Å koble den sammen igjen gidder du ikke i "fylla" 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Prater selv mye drit i fylla. Bryr meg generelt veldig lite, er jo... full! Er faktisk jævlig digg å ikke ha telefonen med seg på fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå