Th0mas Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tenkte at jeg skulle kjøpe meg en func musematte fra microplex til 260 kr, men når jeg la den i handlekurven fant jeg ut at jeg måtte betale 120 kr i frakt! Pakken veier riktignok 0.9 kg, men er det riktig at det skal betales så mye? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Fikk det til å bli 78kr jeg da...det fikk jeg oppgitt her om dagen da jeg bestilte... Edit: Blei det hos meg også gitt...hmm, det var da jævlig mye Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Jupp... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du får finne no mere å kjøpe da, ettpar reserve vifter og mouse skates hehe, blir vel ikke mere porto av det? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hjelper mouse skatez noe særlig da? leste akkurat at vanlig tape er like bra... men musematte må jeg ha. bruker ikke nå og museføttene blir vel nedslitt etterhvert ikke noe annet sted man får det billigere? selges den i vanlige butikker oxo? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sett matta hos Databutikken/Komplett Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 å herre... hos databutikken ble det 460 kr. 160 kr i porto :o Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du har ikke en komplett data butikk i nærheten da? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 offtopic, men hva er mouseskates? erre de "paddene" under musa? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 neh, ikke det jeg vet. bor i hamar... dessuten har de ikke func på komplett.no og da har de den vel ikke i butikken heller? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Norge suger. Posten og Norske butikker burde virkelig gjøre noe med pakke sendingsopplegget. Er jo helt håpløst. Litt off-topic: Jeg fikk i dag chipper til XBOX'en min i postkassen. Porto: 17 kroner, sendt fra USA! Riktig nok sendt som brev, men allikevel. Jeg tror faktisk det er billigere enn det ville kostet å sende det "brevet" i norge. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 JO, de har det i butikkene..kjøpte det selv. Til 300 eller noe.... Står ikke i komplett.no MEN komplett.no og Komplett Butikkene er to forksjellige firma!! Som forresten har byttet davn til datakjeden.. Hehe bra musematte hvertfall! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Betalte litt over 200 jeg får g få en komplett pc uten skjerm hit fra komplett.. den veide jo ca 16 kilo tilsammens.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvis du skal ha det på oppkrav kommer postens oppkravgebyr i tillegg. Mener å huske at det er en flat sats på 44 kr. Det drar jo opp prisen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Norge suger. Posten og Norske butikker burde virkelig gjøre noe med pakke sendingsopplegget. Er jo helt håpløst. Litt off-topic: Jeg fikk i dag chipper til XBOX'en min i postkassen. Porto: 17 kroner, sendt fra USA! Riktig nok sendt som brev, men allikevel. Jeg tror faktisk det er billigere enn det ville kostet å sende det "brevet" i norge. Sendes det i oppkrav, blir det MYE (og da mener jeg MYE) dyrere enn brev. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 neh, ikke det jeg vet. bor i hamar... dessuten har de ikke func på komplett.no og da har de den vel ikke i butikken heller? Criminal aka DiscoDave? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Nope, men jeg kunne ikke velge noe annet enn oppkrav på microplex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå