Hansien Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Siden jeg kommer til å gjøre mer enn bare å skru sammen en haug med deler tenkte jeg at noen her inne kanskje kunne like å se hva jeg har gjort/gjør med min Prodigy. Spesifikasjoner Bitfenix Prodigy Asrock Z77E Zotac GTX Titan (snart med EK XXL blokk.) Inter Core I7 3770K Corsair Dominator Platinum Corsair AX850i Masse vann (Soon to be!) Kommentartråden! Endret 18. juli 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Siste dagers økt: Skrudd Prodigyen i småbiter for å lettere komme til å montere og ta mål om behov. I tillegg prøvemonterte jeg det jeg har av deler for å få en visuell plan om hvordan ting kommer til å bli. Lakkert deksel(Har dere et bedre navn?) på titanen fra krom til sort. (Glemte før bilde, men regner med alle vet hvordan de ser ut ulakkerte.) 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Bilder av titan med vannblokk (Komplett stil på bildene. Møkkete og fulle av fingermerker!) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 En liten update bare for å bevise at dette ikke har dødd ut enda: Da har jeg endelig fått bestilt siste rest av hardware, og håper at dette kommer i løpet av neste uke. Så fort dette er på plass blir det gjort et overslag over hvor mange nipler og vinkler av ymse varianter jeg trenger så blir det vel gjort et kjøp av dette og i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Oh la la! Har kommet flere deler i hus, og enda flere er på tur. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Endret 18. juli 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) En tatt, alle andre igjen. Endret 18. juli 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå