Hansien Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Arbeidsloggen! Endret 18. juli 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Enn så lenge så gjør det det ja! Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 fint lite kabinett, lykke til vidre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hvordan er det med garanti og slik når du lakka PCI bracketet og når du skal sette på vannblokk? Og får du i PCIe kontaktene i det kortet slik det er plassert nå uten modding? Endret 27. april 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Om jeg skal ta høyde for garantier i et slikt bygg som jeg har planer om så vil resultatet være meget dølt i forhold til hva det kan bli om en tar litt sjanser. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Om jeg skal ta høyde for garantier i et slikt bygg som jeg har planer om så vil resultatet være meget dølt i forhold til hva det kan bli om en tar litt sjanser. Joa, men lurte liksom på om du viste det, trodde det var slik at noen lot deg sette på vannblokk og andre ikke, vet du hvordan det er med ditt skjermkort? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Usikker på det. Tar det nesten som en selvfølge at i det øyeblikket man har skrudd det i fra hverandre så er det utenfor garanti. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ser veldig bra ut dette. Liker veldig godt BF Prodigy kabinettene. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ser du har vaska vannblokka til GPUen, nice Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Bildet lyver! Ta det med ro, jeg vasker ikke før jeg er helt ferdig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det var sabla trangt for PSUen der Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Så det er det du reagerer på. Ikke det at jeg skal mose mye annet inni der? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hehe tenker på mye mer også Gleder meg til resultatet Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Det er vi faktisk to om. Men står i fare for å bli en stund til noe resultater enda. Nå er det bare prøvemontering, også blir det demontering og kapping, så montering igjen og skulle det være behov så er det demontering og mer kapping igjen. Blant alt dette skal jeg sleeve kabler og korte de ned et par, og tredve, hakk.. Så kommer rørlegging, vann og oppstart. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Du får vannkjøling og modding til å høres ut som en veldig lang prosess Vel, jeg koser meg i hvertfall når jeg jobber med dataen Endret 4. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Og du får det til å høres ut som modding ikke skal ta mer enn en dag.. Det gjør jeg og. Og det å kunne ta seg tid til å gjøre ting litt for skikkelig når en først er i gang er en fryd i mine øyner. Ikke akkurat negativt da om det går litt tid. Endret 5. juli 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
xeye Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ser bra ut Hansien. Er veldig spent på hvordan ditt prodigy prosjekt blir. Og ja det er litt tidkrevende når man skal modde inn mye rart i et kabinett. Det er hele tiden et nytt problem som må¨løses og nye ting som må bestilles. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Greier ikke se de siste bildene du har lagt ut. Fix plz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå