SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 OMG! :o Gratulerer HW.no! Gratulerer grunnlegerne og mods. Gratulrer brukere. 4 største? :o helt utrolig. Dette viste eg ikke. Terning kast 6 hos hjemme pc er jo konge men enda mer utrolig er at dette er den 4 største phpbb forumet i verden. Jaja Forreste ka er galt med 50åringer som har elkjøp pc'r? Skulle ønske min far var en av de. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vi har jo kvinneguiden på 15 plass og Dei har 624059 poster og 3932 medlemmer. Det er 158 poster kvar i gjennomsnitt. Og det er masse. Her er det 36 poster kvar i gjennomsnitt. Det forteller meg at kvinnene i Norge har fritidsproblem, eller iallefall 3932 av dei Lenke til kommentar
Akke Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Følte ikke at vi ble helt ferdig med at PHP ikke var så bra til store forum. Dette spørs vel helt hvordan det er kodet? Og hva er de største forumene kodet i? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 faktisk det 3. største, og voksende! ...og akkurat der blei det 1.post til mot toppen... Står mye bra i forumet, men f#¤n med piss du finner óg :smile: (Har kanskje bidratt til det siste der også men det er sånn som regnes med, kan ikke være seriøs 100% av tiden.) Gratulasjoner til hw.no og de som står bak uansett Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bokt.nlA bulletin board dedicated to horses (in dutch) Hehe, hadde syns det hadde vært flaut å hatt et såpass stort forum som blir slått av et forum om hester :o Men så er ikke tyskland underbefolket heller Uansett: Gratulerer forum.hardware.no, alle brukerene og alle lesere og administratorene og moderatorene av hw.no Vi får håpe det gode varer :-) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jøssenavn, er del av noe stort her jo :o Gratulewrer hardwær dått ENNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå