bjaa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 faktisk det 3. største, og voksende! jau, php er jo igrunn ikke så godt egnet på så store forum som dette da... Kansje vi må endre forum snart? Håper ikke det da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hvor finner man statistikk over størrelse på forum, da? *klappeklappe* Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 faktisk det 3. største, og voksende! jau, php er jo igrunn ikke så godt egnet på så store forum som dette da... Kansje vi må endre forum snart? Håper ikke det da Hvorfor er ikke PHP egnet på så store forum? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Liker forumet selv... detta var en vellfortjent 6 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg er kjempefornøyd med forumet jeg! Grattis med 6'ern. Det er klart det er litt dårlige topics og slike ting en gang i blant, men det er jo egentlig ikke noe problem. Nå finnes det jo noen som hele tiden klager på et eller annet, (det er selvfølgelig lov!) men da må man vel nesten snakke for seg selv - er man ikke fornøyd her og ikke får igjennom ønskene sine, er det bare og forlate forumet, og finne et du liker bedre :wink: Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 faktisk det 3. største, og voksende! Hvilke forum er større da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 faktisk det 3. største, og voksende! jau, php er jo igrunn ikke så godt egnet på så store forum som dette da... Kansje vi må endre forum snart? Håper ikke det da Hvorfor er ikke PHP egnet på så store forum? Ja vi etter det jeg vet det 3 største phpbb forumet i verden, etter et nederlandsk/tysk og et japansk forum. Flere andre større siter kjørte det og men flere har fått problemer med størrelsen. Hvis vi kommer til å skifte forum løsning i nærmeste fremtid så vil vi nok gjøre alt vi kan for at dagens brukere og poster vil bli konvertert og. Hadde vært litt dumt å starte på nytt Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja vi etter det jeg vet det 3 største phpbb forumet i verden, etter et nederlandsk/tysk og et japansk forum. Flere andre større siter kjørte det og men flere har fått problemer med størrelsen.Heftig !Hvis vi kommer til å skifte forum løsning i nærmeste fremtid så vil vi nok gjøre alt vi kan for at dagens brukere og poster vil bli konvertert og. Hadde vært litt dumt å starte på nytt Men en eller annen gang må dere vel gjøre det :o? 6'ern er absolutt velfortjent, jeg ville gitt 6'er uten å nøle, men hjemme-PC er noe dritt! Selvfølgelig blir det 6'er når jeg henger herJa, takket være deg ga hjemme PC en sekser til hw.no's forum I HjemmePC (Ikke verdens beste datablad men )Det har du rett i! Kansje litt offtopic, men jeg følger for å få det ut: Hjemme-PC er et bedritent, amatørmessig drittblad for 50-åringer med gamle dritt pakke PC'er fra elkjip & expert som de overlasser med dritt-spill til ungene, drittprogrammer, elendige virusprogrammer og drit fordi de tror de skal beskytte og stelle og messe med PC'en så himla bra. Sånne personer tror man skal ta seg så satans god tid til alt mulig, lese sånne nybegynner guider opp og ned, prate om at internett, og e-post er farlig, prate om at det finnes hackere der ute, "men neida, han kommer seg ikke inn på denne maskinnna nej... Jeg dro på butikkken å kjøpte Norton Antivirus Special Extended Deluxe Ultimate Edition, med super ultra auto internet protection, til 800kr, og da er jeg vel dobbelt så godt beskytta som om jeg skulle hatt noe til 400kr eller?" osv, osv... Dere skjønner åssen personer jeg mener... Sånne personer digger Hjemme-PC og Komputer for alle, og de driver å sender inn til han "Data Doktoren", for et sinnsvakt teit, idiotisk og tåpelig navn!!! ) Gratulerer med 6'ern da ! Gratulerer, men allikavel. Kanskje det er en god grunn til at det har kommet en del "HJELP MEG MED MITT PROBLEM" topicer. Er vel fordelen og ulemper ved å bli kåret til beste forum av et pcblad, bakdelen er vel at det blir mye dårlige topics, dumme spm, feil bruk av kategorier/emnefelt etc. Fordeler er flere hits som gir mer penger i kassa og enda flere bruker. Men det må man vel tåle Der ser du! Mange av de brukerne er sikkert hjemme-PC lesere som ikke fikk svar fra data-doktoren (han med det sinnsvakt teite, idiotiske og tåpelige navnet.) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg tror vi skal applaudere for alle BRUKERENE som er med på å gjøre dette til det beste forumet i landet. alle bortsett fra... Hjemme-PC er et bedritent, amatørmessig drittblad for 50-åringer med gamle dritt pakke PC'er fra elkjip & expert som de overlasser med dritt-spill til ungene, drittprogrammer, elendige virusprogrammer og drit fordi de tror de skal beskytte og stelle og messe med PC'en så himla bra. De kan iallfall skrive morsmålet sitt riktig... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg tror vi skal applaudere for alle BRUKERENE som er med på å gjøre dette til det beste forumet i landet. alle bortsett fra... Hjemme-PC er et bedritent, amatørmessig drittblad for 50-åringer med gamle dritt pakke PC'er fra elkjip & expert som de overlasser med dritt-spill til ungene, drittprogrammer, elendige virusprogrammer og drit fordi de tror de skal beskytte og stelle og messe med PC'en så himla bra. De kan iallfall skrive morsmålet sitt riktig... Det kan jeg og! Får 6'er i norsk skriftlig, men det er ikke dermed sagt at jeg gidder å skrive riktig i et forum på fritiden Jeg skrev bare min mening Og jeg har ikke kritisert noen rent personlig. Jeg mente ikke at alle hjemme-PC lesere, eller alle 50-åringer er sånn. Og jeg har ikke noe i mot det, annet enn at jeg hater bladet, også når folk som de jeg beskrev prater om at internett er farlig. Og ikke vær så tåpelig og si at jeg ikke bidrar på dette forumet ... Lenke til kommentar
surtur Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Fullstendig off-topic, men user "megavolt" provoserte meg så til de grader her... Hjemme-PC er et bedritent, amatørmessig drittblad for 50-åringer med gamle dritt pakke PC'er fra elkjip & expert som de overlasser med dritt-spill til ungene, drittprogrammer, elendige virusprogrammer og drit fordi de tror de skal beskytte og stelle og messe med PC'en så himla bra. Subjektive meninger er helt OK de, så fremt de beholder et rimelig saklighetsnivå. Gjennomgående bruk av ordet "dritt" hever heller ikke standaren på innlegget ditt. Ser du forsøker å unnskylde denne patetiske generaliseringen din senere, uten å overbevise meg noe særlig. Du viser en forutinntatt holdning ovenfor et for mange nyttig blad, trolig siden du selv (innbiller deg) at du innehar så mye mer kunnskap, slik at Hjemme-PC bare fortoner seg unyttig og amatørmessig for deg. For å fortsette spekuleringen min, så tviler jeg sterkt på at du i hele tatt har dannet deg et godt nok grunnlag til å uttale deg så kvasst om Hjemme-PC. En slik stigmatiserende holdning ovenfor et blad som er myntet på nybegynnere, som vel du også var (er?) en gang, er intet annet enn barnslig. Man skal ikke undervurdere Hjemme-PC på tross av kundegruppen bladet sikter mot. Det kan jeg og! Får 6'er i norsk skriftlig, men det er ikke dermed sagt at jeg gidder å skrive riktig i et forum på fritiden Så du skriver med hensikt dårlig når du ikke er på skolen, og unnskylder dette med at du får 6 på skolen? Og jeg må si du sliter litt når du må poengtere at du får 6 på skolen, betyr dette at du er pinlig klar over at innleggene dine ikke klarer å bære dette budskapet selv? Jeg har lest noen av innleggene dine, og ingen av dem bærer preg av en velformulerende og strukturert person med topp-karakterer. Det blir derfor uhyre patetisk å lese om dine mereritter på skolen...vis hva du er god for isteden, slik at du ikke trenger å referere til alle 6'erene dine. Og ikke vær så tåpelig og si at jeg ikke bidrar på dette forumet ... Med usaklige og stigmatiserende innlegg som attpåtil er helt off-topic for eksempel.... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Unnskyld da! Fullstendig off-topic, men user "megavolt" provoserte meg så til de grader her... Provosert av det jeg skriver ? Subjektive meninger er helt OK de, så fremt de beholder et rimelig saklighetsnivå. Gjennomgående bruk av ordet "dritt" hever heller ikke standaren på innlegget ditt. Ser du forsøker å unnskylde denne patetiske generaliseringen din senere, uten å overbevise meg noe særlig.Har du noen problemer med å forstå at det innlegget ikke var ment så seriøst? Du viser en forutinntatt holdning ovenfor et for mange nyttig blad, trolig siden du selv (innbiller deg) at du innehar så mye mer kunnskap, slik at Hjemme-PC bare fortoner seg unyttig og amatørmessig for deg.Hjemme-PC er ganske unyttig for meg ja, men jeg innbiller meg ikke at jeg innehar så mye mer kunnskap enn redaktørene f.eks, de gjør bare jobben sin, og til nybegynner blad og være er det vel godkjent. For å fortsette spekuleringen min, så tviler jeg sterkt på at du i hele tatt har dannet deg et godt nok grunnlag til å uttale deg så kvasst om Hjemme-PC.Jeg abbonerte på Hjemme-PC i et par år, så JO jeg tror jeg har grunnlag for å utale meg om Hjemme-PC. Mulignes ikke så "kvasst" som jeg gjorde da, beklager. En slik stigmatiserende holdning ovenfor et blad som er myntet på nybegynnere, som vel du også var (er?) en gang, er intet annet enn barnslig.Det har du vel rett i. Hjemme-PC var veldig nyttig for meg for en tid tilbake. Man skal ikke undervurdere Hjemme-PC på tross av kundegruppen bladet sikter mot. Neivel. Hva er det du sikter til med å undervurdere? Jeg hater bladet, det er ikke noe mer enn det. Demoene i bladet er flere år gamle, alt som står der er nesten unyttig for de som har rørt en PC i mere enn 2 år. Bortsett fra det har jeg vel ikke noe i mot det. De ga jo hw.no's forum 6'er. Jeg hadde ikke gratulert med den 6'ern hvis jeg hadde undervurdert Hjemme-PC så til de grader som du tydeligvis tror jeg gjør... Så du skriver med hensikt dårlig når du ikke er på skolen, og unnskylder dette med at du får 6 på skolen? Jeg unnskylder meg ikke med at jeg får 6'er i norsk. Når jeg konsentrer meg for å skrive riktig, så skriver jeg nesten feilfritt. Skrev faktisk feilfritt på forrige tentamen. Når du anntyder at jeg ikke kan skrive så føler jeg for å motbevise det. Og jeg skriver ikke dårlig med hensikt når jeg ikke er på skolen, jeg gidder bare ikke bry meg om jeg får så mange skriveleifer :wink: Om du synes ordforådet midt er dårlig, så får det være ditt problem. Og jeg må si du sliter litt når du må poengtere at du får 6 på skolen, betyr dette at du er pinlig klar over at innleggene dine ikke klarer å bære dette budskapet selv? Nei det betyr det ikke. Jeg ville bare poengtere at jeg får 6'er i Norsk skriftlig som et motstykke til at du kritiserer språket og skrivefeilene i innleggene mine. Innleggene mine klarer ikke bære det budskapet selv, og det er ikke meningen heller. Natulig nok fordi jeg ikke skriver som om dette skulle vært et viktig brev eller en skolestil. Jeg har lest noen av innleggene dine, og ingen av dem bærer preg av en velformulerende og strukturert person med topp-karakterer.Neivel Det blir derfor uhyre patetisk å lese om dine mereritter på skolen...Mulig det... vis hva du er god for isteden, slik at du ikke trenger å referere til alle 6'erene dine.Referere til alle 6'erne mine??? Jeg har bare referert til EN 6'er. Vise hva jeg er god for? Hvorfor i all verden skal jeg gjøre det? Og isåfall, for hvem? Hva skulle det være godt for? Og ikke vær så tåpelig og si at jeg ikke bidrar på dette forumet ...Med usaklige og stigmatiserende innlegg som attpåtil er helt off-topic for eksempel....Nei kan vel ikke akuratt si at jeg bidrar på forumet når jeg kommer med usaklige og stigmatiserende innlegg som attpåtil er helt off-topic. Men, tro det eller ei, som oftest er jeg med å bidra på forumet. Det var bare det jeg ville fram til, siden du tydeligvis prøver å ekskludere meg. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.Tok litt tid før jeg lærte meg den der, foreslår at du gjør det samme. Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Oooog, om dere to er ferdig, så forsetter vi med det tråden ble startet for. Gratulerer forum.hardware.no! Men som en spurte om tidligere, hvorfor er ikke PHPBB egnet for større forum? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Gratulere Håper ikkje forumet kommer til bli så veldig anderledes visst noe skal endres. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 faktisk det 3. største, og voksende! jau, php er jo igrunn ikke så godt egnet på så store forum som dette da... Kansje vi må endre forum snart? Håper ikke det da Hvorfor er ikke PHP egnet på så store forum? Hvertfall etter det jeg har hørt av flere som virkelig kan php, og de sier det ikke egner seg så bra, at det finns mange andre bedre forum for et av denne størelsen Dessuten merker du hvor tregt og ustabilt forumet kan være til tider, men jeg er faktisk imponert over at det går så bra som det gjør Stå på gutter (og jenter?) som jobber for at vi skal få boltre oss på dette forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg gratulerer herved alle som har hjulpet til med å få forum.hardware.no på "top 10" listen over phpBB foraer i verden :-) http://www.big-boards.com/index.php?type=phpBB Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 HW.no forumet er jo faktisk verdens 47. største jo! Og vi snakker om et land med under halvparten så mange innbyggere som det bor folk i London! WOW! Herregud så vi er hardwarefreaker! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg gratulerer herved alle som har hjulpet til med å få forum.hardware.no på "top 10" listen over phpBB foraer i verden :-)http://www.big-boards.com/index.php?type=phpBB og tredjeplassen er innen rekkevidde Syns det er stort at lille norge har verdens fjerde største phpBB forumet i verden Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Grattis til både stab og medlemmer. Få opp nivået (les mengden) på egne artikkler, tester og prosjekter ,så skal dere få en 7'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå