atticus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Dette begynner dog å bli en gammel nyhet, men siden ingen har nevnt det før så syns jeg forumet skal få den anerkjennelsen den fortjener. I HjemmePC (Ikke verdens beste datablad men ) så var det en liten nettguide der de testet ut diverse forumer. De som var med i "testen" var : - Itpro.no- Dinside.no - OcShoot.no - Hardware.no[/i] (Det var bare forumene på disse sidene som ble sjekket ut) Jeg quoter HjemmePC om forum.hardware.no : - Allerede kjent for sin handleguide og produkttester - inneholder et diskusjonsforum som er unikt i Norge. Forumet ser spektaktulært ut, og har mer enn 30 000 registrerte brukere, og mer enn 900 000 innlegg totalt. Hver kategori du kan tenke deg, som har noe som helst med data å gjøre, finner du her, i tillegg til noen få kategorier som ikke har med data å gjøre. Faktisk er dette et så bra forum at vi slutter her og gir det.. Terningkast 6 De andre i testen fikk Terningkast 4. Så la oss gi forum.hardware.no et stort klapp ! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Dette er jo bra! =) Enda jeg ikke har sett de andre forumene da. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hva fikk ocshoot.no i komentar? Kan vel egentlig lete selv men jeg er überlat i dag Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Så la oss gi forum.hardware.no et stort klapp ! K L A P P ! ! ! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 *klappeklappe* Gatulerer hw :wink: Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Alt samme står i HjemmePC bladet utgave 8. Send PM hvis dere vil ha kommentarene til de andre. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kånngrætjuleisjøns! Kan vel bare si cred til hartge, aleks, ueland osv! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hadde fått terningkast 8 dersom Linuxforumet ikke hadde blitt flyttet... :wink: *surmule* Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Grabbatulerer! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Gratulerer, men allikavel. Kanskje det er en god grunn til at det har kommet en del "HJELP MEG MED MITT PROBLEM" topicer. Er vel fordelen og ulemper ved å bli kåret til beste forum av et pcblad, bakdelen er vel at det blir mye dårlige topics, dumme spm, feil bruk av kategorier/emnefelt etc. Fordeler er flere hits som gir mer penger i kassa og enda flere bruker. Men det må man vel tåle Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det har faktisk blitt postet her om jeg ikke husker feil. Var AMDfan som teset ocr med den nye scanneren hans eller noe. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Selvfølgelig blir det 6'er når jeg henger her 8) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har lest denne saken. er jo hyggelig å høre slik. det er nesten verdt all kritikken vi får Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 ikke overraskende. *klapp* Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har i allefall ikke hørt om dette før. Så "gralla" forumstyret på hw.no Lenke til kommentar
HEE Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Allerede kjent for sin handleguide og produkttester - inneholder et diskusjonsforum som er unikt i Norge. Forumet ser spektaktulært ut, og har mer enn 30 000 registrerte brukere, og mer enn 900 000 innlegg totalt. Hver kategori du kan tenke deg, som har noe som helst med data å gjøre, finner du her, i tillegg til noen få kategorier som ikke har med data å gjøre. Faktisk er dette et så bra forum at vi slutter her og gir det.. Terningkast 6 Det sier vel egentlig det meste synes nå jeg da har alltid likt dette forumet litt opp og ned men det er meneskilg og feile. #klapp klapp !! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det har faktisk blitt postet her om jeg ikke husker feil. Var AMDfan som teset ocr med den nye scanneren hans eller noe. Bare se her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Forumet er jo et av de største php forumet i hele verden. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 faktisk det 3. største, og voksende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå