Skallbaink Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg får bare lastet inn brettene og så like før det skal starte faller jeg tilbake til windows. Sva skjer. Jeg er nesten sikker på at jeg har den siste versjonen: 0.39 og jeg har oppgrader fra 0.38 . BF1942 funker helt fint. Jeg har versjon 1.45.18 installert. Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Du har ikke den nye versjonen, det er kommet 0.4. Last ned den og se om det hjelper. Hadde samme problemet men er bort nå. Kan også være skjermkortdriverene dine Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 hvor kan jeg få lastet ned denne patchen? det kommer jo 1000000000000 patcher i uken til dc... Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 www.desertcombat.com kanskje? Og nei, det er nesten en måned siden det kom en patch sist. heller mange patcher enn å stoppe opp med oppdateringer slik CS gjorde |hit Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Pluss at det masse mye nytt i den nye patchen! F.eks ny båt, nye fly, nye andre kjøretøy, nye maps... sikkert mye mere som jeg ikke kommer på i farta. Anbefales (<---psycho!) -Martin Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Joda den er kul, men my god det er jo veldig stor forskjell fra gang til gang når ting skjer. Før var heliene dominerende nå er det flyene. De balanserer spillet litt vilt. det tipper liksom fra det ene til det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå