D|aZ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Får denne beskjeden hver gang jeg prøver å åpne en java applikasjon.... :-? Har vært i Internett-options og valgt enable på java så det er ikke der problemet ligger... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
abene Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det er mulig du har en Java Virtual Machine (JVM) som ikke virker som den skal. Du finner tips om dette på Windows.no. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 eller så kan du tilbakestille alle IE instillinger å se om dette virker. eller så kan du installere oppdateringene for windows der følger dette java programmet med. ligger på 5,1 MB hvis du har alt dette så kan det hende at du har valgt å tatt bort Virtual Machine programmet, da må du aktivere dette programmet igjen hvis dette er gjort. Lenke til kommentar
D|aZ Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Takker for hjelpen! Jeg fant ut av det da jeg reinstallerte Virtual Machine.... Hadde Sun java en-eller-annen versjon og det virket ikke så bra:) Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå