Tomzern Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei! Skulle hjelpe en venn av meg med å innstallere ny harddisk, siden den gamle røyk...Det som er rart, er at det ikke kommer signaler til skjermen når vi skrur på PC'en...Prøvde med både PCI og AGP skjermkort, men ingen funka...Har hovedkortet sagt takk for seg?? Han har hatt problemer med dette før, men da har det bare vært å skru av å på noen ganger så har det funka, men det gjør det ikke nå... Har prøvd uten den nye harddisken også, men det funker heller ikke:( Hva er galt? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hørtes litt kaputt ut ja. Prøvd med rippa maskin? Bare tinga den trenger for og boote? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Samme symptomer meldte seg hos meg. Var etter tordenvær, og hovedkortet hadde lagt inn årene viste det seg. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 okei så det er sannsynligvis gåent hovedkort vi snakker om her altså.. Hmm, da kan jeg jo selge han mitt gamle...Hvor mye skal jeg si at jeg vil ha for et Aopen AX59pro med 500mHz prosessor og et Savage4 skjermkort?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
notorled Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikke glem at det kan jo også være rammen! Har hatt samme problem Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=145857 Les der Lenke til kommentar
Olaat Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har du prøvd å resette biosen?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå