Gå til innhold

Overklokke cpu med luft ka e da som e best????

kongekrabben

Anbefalte innlegg

Eg har eit ganske stort kabinett der det e plass til 2x 120mm vifter og 2x 80mm. ei 120mm oppe bak og ei 120mm nere framme og 2x 80mm under straumforsyninga på høgre side sett bakante. Det jer ingenting om viftene lager lyd men dei kan ikkje lage så mykje lyd som deltavifter, har prøvd 2x 120mm, men fyfan te lyd dei lage!!!! Ka må eg gjera for at eg kan presse prossessoren litt opp i ytesle uten og spandere altfor masse peng på vannkjøling og liknande????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men ja med kanalar med svære vifter i kvar ende og liknande som blåre rett innpå cpu vifta på eine sida og treker ut på andre??? Eg har ein silent twin no og då vist eg bytte ut viftene på den med noken kraftigare og snur dein eine slik at den eine blåser og den eine suge og då har ein kanal innpå kvar side av twinen der det er ei kabinett vifte blåser og sug i samme retning som på twinen??? Hadde det blit bra?????????

Lenke til kommentar
men ja med kanalar med svære vifter i kvar ende og liknande som blåre rett innpå cpu vifta på eine sida og treker ut på andre??? Eg har ein silent twin no og då vist eg bytte ut viftene på den med noken kraftigare og snur dein eine slik at den eine blåser og den eine suge og då har ein kanal innpå kvar side av twinen der det er ei kabinett vifte blåser og sug i samme retning som på twinen??? Hadde det blit bra?????????

Blir det no bra å snu den ene vifta da? Såvidt jeg husker så er det en skillevegg på ribbene til silent-twin. Lufta vil mao ikke blåse fra den ene til vifta og til den andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...