paddington2003 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hmm merkelig finner ikke en eneste butikk som har xaser III sølv med vindu på lager. Nå som jeg endelig har penger også typisk ass.Kommer garantert til å bruke de opp innen noen har det på lager. *sukk* Hvis en butikk har det på lager og ser dette POST. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sånn som jeg skjønte hjemmesiden til quad så får de det inn på 1-2 dager, må si jeg tviler litt på det da men...kan jo sende dem en mail! Men sikker på at du ikke har mer lyst til å kjøpe et lian li kabinett når du først har tenkt på å bruke så mye spenn på et kabinett?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 det kunne jo vært en Ide å kjøpe en pent kabinett i steden for et lysende diskotek. kjøp heller lilan-Li Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Ikke begynn med de lian-li greiene igjen da. er tusen av de postene her inne allerede. Jeg så det hos quad men stoler ikke på de. Jeg synes Thermal knuser lian-li som jeg synes er kjedelige.Det er bare forskjellig smak ikke sant? Dessuten bor jeg i Drammen HAHA,må jo være litt harry da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå