Gå til innhold

Viftekontroll

Anbefalte innlegg

Har et chieftec bigtower med radiator mvifter, tank og slanger i toppen. Derfor er det veldig lite plass til viftekontroller i 5 1/4" plass. Ca. 6-7cm innover i kabinnettet, kanskje 10cm hvis den er lav.

Er det noen vifte kontrollere som er så små eller leveres til 3 12" plasser?

I tillegg til dette har jeg jo dør framfor cd/diskett-romene, så den kan ikke stikke noe særlig ut av brønnen (ingen store brytere ol.)

Har skikkelige problemer med å finne en som viftekontroller som passer, er det umulig?

Må gå fra 0-12V

Vil ikke ha katoder ol.

mvh kjetil kvalø

desperat takk til de som svarer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er det eneste jeg har å komme med..

jeg bruker en sunbeam rheobus selv

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...BUK3BB&toc=5880

orker ikke skru fra hverandre kasse nå for å sjekke målene, men den går ikke så veldig dypt inn i kassa... også har den sånne forferdelige lamper i front.. lyser rød på lavt turtall og blått på høyt..

det er ikke så stygt som jeg fryktet.. også var det lett å skrape av reklamen på fronten med neglen..

Lenke til kommentar

Sunbeam sin rheobus er jo den beste, men selv om den ikke er stor, så er den akkurat på grensen til hva jeg kan få inn i maskinen. Litt kjipt å bestill den bare for å oppdage at den er 1cm for stor.

Dessuten må jeg kanskje ta av døren hvis jeg skal ha den der. (har chieftec bigtower mdør).

Må nok ha en rheobus-kontroll, altså trinnløs justering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...