DementedAlbino Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Bare lurer på om det blir sendt med i selve pakken eller om det blir sendt på mail. Takker for svar. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 den blir sendt i selve pakken Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 De sender det via mail. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 De sender det via mail. Du har helt rett. Gikk igjen papirene fra min siste ordre hos komplett. Det viser seg at de ikke sender med angreskjema i det hele tatt. De sender informasjon om angrerett i mail, men et skjema for å foreta returer sender de ikke. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Har bestandig fått returskjema med i pakken jeg. Ligger under kvitteringen i den plastlomma. I tillegg sender de informasjon om angrerett på mail. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 er bare å gå inn på din konto på weben dems og velge retur. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Trodde de va lovpålagt å legge ved retur skjema.... Litt tull hvis du overskrider de 14 dagene hvis det blir noe kluss med E-mail eller lignende. Har alltid fått returskjema vedlagt ved alle bestillinger... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Trodde de va lovpålagt å legge ved retur skjema.... Litt tull hvis du overskrider de 14 dagene hvis det blir noe kluss med E-mail eller lignende. Har alltid fått returskjema vedlagt ved alle bestillinger... Ja, det SKAL følge med angrefrist/returskjema. (SKAL, jeg gjentar SKAL være utstedt av Barne og familieverns departementet, ikke noe kluss de har klattet sammen selv). Dersom det ikke følger med i pakken så skal angrefristen gjelde i 30 dager. Det var iallfefall slik sist jeg fikk noe fra komplett. Greit nok at de er seriøse osv osv men ingen angrefristskjema gir minus hos meg selv om det gir kunden fordeler. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Dobbeltskjekket min tidligere bestilling fordi Tacritan mente angrerettsskjemaet skulle ligge i en plastkonvolutt på siden av esken. Hos meg var det ikke en plastkonvolutt der i det hele tatt. Altså ingen angrerettskjema, kun det som ble sendt via mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå