Skibbe Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Eg har eit gforce4 440se og eg trur den blir for varm.(eksempel når eg spelar gta vice city) Er det noken som veit om ei bra vifte, og er den vifta på komplett bra? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det vil nesten være billigere med et nytt skjermkort enn med en ny vifte. Mx 440 er (for å si det ærlig) et elendig kort. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kjøp deg gf3 ti500 elns, de funker fett til Vice city, og her veldig billige i forhold til ytelse. Kan eventuelt kjøpe deg ett radeon.. Men hvis du først skal kjøpe nytt, så kan det kanskje lønne seg å kjpe ett med dx9 støtte.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har et gainward geforce 3 ti500, kostet 800 tror jeg i fjor. på dette kortet sitter det en bitteliten, 40mm tror jeg, vifte som bråker noe helt forjævlig. men jeg tror faktisk ikke den er nødvendig, eller kan skiftes ut med større kjøleribbe, for en gang jeg hadde jørt PCen uten deksel i en lengre periode hadde det kommet så mye støv inn mellom kjøleribba og viften at viften stoppet. dette oppdaget jeg ikke før omkring en uke etter på, og alt fungerte helt greit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå