Howard Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 TEST: ASUS P4P800S-E ASUS har som første hovedkortprodusent sluppet et hovedkort på markedet som kommer fiks ferdig med WiFi-funksjonalitet. Men hvordan står det til med ytelsen? Vi tar en titt på den spennende nyvinningen P4P800S-E. Les testen her. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Synes testen var bra, men jeg savnet info om hvor mange mW WiFi kortet sender med og Gain på antennen. Primært savner jeg opplysningene fordi jeg ikke klarte å finne infoen på www.asus.com.....står det jeg leter etter i WiFi-manualen, som jeg også hadde problemer med å finne? :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 SÅ ut som et spennende kort, skulle bare ha vært litt billigere. Rundt 8-900kr hadde vært flott. Da hadde man hatt et rimeligere alternativ enn 865PE kortene men når de koster like mye er det jo mye mer fristenende å kjøpe et kort med doble minnekanaler.. Vil det forresten komme en utgave uten Wireless lan? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 SÅ ut som et spennende kort, skulle bare ha vært litt billigere. Rundt 8-900kr hadde vært flott. Da hadde man hatt et rimeligere alternativ enn 865PE kortene men når de koster like mye er det jo mye mer fristenende å kjøpe et kort med doble minnekanaler.. Vil det forresten komme en utgave uten Wireless lan? ASUS svikter på ingen måte sitt rykte, og lever varene nok en gang. Vi har ingen problemer med å anbefale dette kortet, men det avhenger litt om prisen blir "den rette". Forløpig har vi ikke sett akkurat dette kortet til salgs her til lands, men lillebroren uten Wi-Fi er priset til like over 1000-lappen. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=9319 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 https://prisguiden.no/produkt/9319 Ja, så det istad Men tror heller det blir Abit IS7 istedet da, sparer jo 26 kroner på å kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå