Borknagar Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 jarmo: jeg brukte begge kontaktene. Den store vanlige og den lille "kvadratiske". Skal man ikke det da? Lenke til kommentar
Borknagar Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 dobbelpost... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jarmo: jeg brukte begge kontaktene. Den store vanlige og den lille "kvadratiske". Skal man ikke det da? Jeg bruker også den "P4" pluggen, så det så Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 ehh... P4 (Pentium 4) kontakt? Satt kun på ATX-PS og ATX-12V-PS ... Skjønte ikke helt det ... det finnes en "tredje" type fra kab., men den passer ikke noen plass og er ikke beskrevet i manualen fra Abit. EDIT: Leste ikke posten over :oops: Møkka kort! Husker at Abit hadde stor retur tidligere på infoen fra Databutikken.com Abits slagord: Your Reliable Partner Takker meg til MSI Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Fy ******, får det samme oppsettet på lørdag.. Hvis det skjer no ringer jeg abit og amd med en gang og klager.. vææ ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå