~Xaakoh~ Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Hei! jeg har funnet ett bilde/link til ett kjede jeg skal kjøpe.. De selger den selvsagt der jeg har linket, men har vært i diverse gullsmed butikker og de sier det er overpriset deluxe! så jeg vet ikke.. men de fleste sier det går under noe som heter: ertekjede. De som er avbildet er ett 5mm, stålkjede. Lurte på om det er noen norsk sider/butikker som selger ett sånt kjede? http://www.steelflam...ce-killbox-5mm/ Endret 26. april 2013 av ~Xaakoh~ Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Ser ut til å være et ertekjede i stål ja.. Vet ikke helt hva du er ute etter å vite? Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 26. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Ja.. glemte og skrive det ja.. Lurte på om det er noen norsk sider/butikker som selger ett sånt kjede? har leitet meg spenn ihjel med null treff så er like føre jeg bare kjøper hele shiten fra usa Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Burde gå ann å finne. Det var ihvertfall dyrt på den siden du la opp. Skal du ha et som er dønn likt i kvalitet og metall, eller et som ser likt ut? Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 26. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Må ikke være prikk likt, men veldig indentisk Robust og fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå