Gå til innhold

[Løst] The Witcher 2 error: cyclic redundancy check

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått denne feilmeldingen under installering? Jeg har søkt rundt og ser at mange spillere har det og jeg har spurt om hjelp, men ingen har svart meg tilbake. Jeg har forsøkt å løse det på en måte som har fungert for noen personer, men det stopper allerede på steg én for meg.

Jeg skal kopiere alle filene fra The Witcher 2 disk 1 til en egen mappe på skrivebordet, men disse to feilmeldingene i bildene kommer opp og filene vil ikke kopieres, og jeg vet ikke hvordan jeg kan løse dem.

post-293705-0-86156600-1367009431_thumb.png

post-293705-0-30532300-1367009432_thumb.png

Endret av Hazelhart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver du å flytte/kopiere mappen ifra en harddisk til en annen? Om den harddisken du prøver å kopiere til skrivebordet er FAT32 så håndterer ikke den filer over 4gb.

Jeg åpner mappen til spillet mens det er i DVD-rommet og kopierer filene derfra til skrivebordet.

Lenke til kommentar

Jeg åpner mappen til spillet mens det er i DVD-rommet og kopierer filene derfra til skrivebordet.

Ok, gå til din Datamaskin og høyreklikk på C: (eller disken du skal kopiere mappen til) velg så Egenskaper. Ved siden av Filsystem, hva står det der?

Lenke til kommentar

Fælt så hårsår du skulle være da...

Hårsår? Nei, bare oppgitt over et nek av et menneske som presterer å si at jeg skal trykke på "Install" når det er installeringen som er problemet. Alltid er noen som ikke leser innledningen til trådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...