Hazelhart Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Er det noen som har fått denne feilmeldingen under installering? Jeg har søkt rundt og ser at mange spillere har det og jeg har spurt om hjelp, men ingen har svart meg tilbake. Jeg har forsøkt å løse det på en måte som har fungert for noen personer, men det stopper allerede på steg én for meg. Jeg skal kopiere alle filene fra The Witcher 2 disk 1 til en egen mappe på skrivebordet, men disse to feilmeldingene i bildene kommer opp og filene vil ikke kopieres, og jeg vet ikke hvordan jeg kan løse dem. Endret 26. april 2013 av Hazelhart Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Kan det være at filsystemet på den disken du prøver å kopiere til ikke takler så store filer? Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Kan det være at filsystemet på den disken du prøver å kopiere til ikke takler så store filer? Hva mener du? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Prøver du å flytte/kopiere mappen ifra en harddisk til en annen? Om den harddisken du prøver å kopiere til skrivebordet er FAT32 så håndterer ikke den filer over 4gb. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Prøver du å flytte/kopiere mappen ifra en harddisk til en annen? Om den harddisken du prøver å kopiere til skrivebordet er FAT32 så håndterer ikke den filer over 4gb. Jeg åpner mappen til spillet mens det er i DVD-rommet og kopierer filene derfra til skrivebordet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg åpner mappen til spillet mens det er i DVD-rommet og kopierer filene derfra til skrivebordet. Ok, gå til din Datamaskin og høyreklikk på C: (eller disken du skal kopiere mappen til) velg så Egenskaper. Ved siden av Filsystem, hva står det der? Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Ok, gå til din Datamaskin og høyreklikk på C: (eller disken du skal kopiere mappen til) velg så Egenskaper. Ved siden av Filsystem, hva står det der? Det står NTFS Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ok, da er det ikke det som er problemet. Da er det kanskje at data på plata er korrupte, er det en brent plate? Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Ok, da er det ikke det som er problemet. Da er det kanskje at data på plata er korrupte, er det en brent plate? Jeg kjøpte brukt, men kom i original pakning med alt tilbehør og likt design med spillet ellers. Det ser helt autentisk ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ok, du får kjøpt det hos gog.com til 116kr. Er nok ikke noe å gjøre med den plata tror jeg... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvorfor skal du kopiere? Holder det ikke å trykke på install? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er nok feil på disken, eller så kan det faktisk hende at DVD-drevet er gammelt og slitt. Prøv disken på en annen PC og se om det samme skjer der om du har muligheten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Ok, du får kjøpt det hos gog.com til 116kr. Er nok ikke noe å gjøre med den plata tror jeg... Det holder å bare legge inn nøkkelen som fulgte med spillet, så får du det gratis. http://www.gog.com/witcher/backup Endret 27. april 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor skal du kopiere? Holder det ikke å trykke på install? Geez... The åpenbare falt meg aldri inn... Si meg, hva var du egentlig leste når du kom inn i tråden her? Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Det holder å bare legge inn nøkkelen som fulgte med spillet, så får du det gratis. http://www.gog.com/witcher/backup Takk! Var nesten i ferd med å kjøpe det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Bra! Tenkte ikke over det jeg, beklager. Men bra det ordner seg da Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Geez... The åpenbare falt meg aldri inn... Si meg, hva var du egentlig leste når du kom inn i tråden her? Fælt så hårsår du skulle være da... Endret 28. april 2013 av Gromle Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Fælt så hårsår du skulle være da... Hårsår? Nei, bare oppgitt over et nek av et menneske som presterer å si at jeg skal trykke på "Install" når det er installeringen som er problemet. Alltid er noen som ikke leser innledningen til trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå