Salamanderhodet Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Så legg deg i sofaen da vel? Jeg ligger i sofaen hver eneste gang jeg spiller på PC'en. Det er fortsatt eksklusivene som får meg til å legge igjen tastaturet på skrivebordet. Kan jeg spille Sly 4 på data? Nope. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er fortsatt eksklusivene som får meg til å legge igjen tastaturet på skrivebordet. Kan jeg spille Sly 4 på data? Nope. Kan jeg spille Civilization, Xcom, og FTL på Xbox 360 eller PS3? Nope. 1 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
abery Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Så legg deg i sofaen da vel? Jeg ligger i sofaen hver eneste gang jeg spiller på PC'en. kan faen ikke ligge med tastatur og mus det går bare ikke an...fjott Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) This thread I like. * Halo-serien er den kjipeste Sci-fi spillserien som er skapt. * FF6 er desidert bedre på nesten alt enn FF7. * Selv om Dragon Age 2 ikke var noe mesterverk, koste jeg meg med det alikevel. * Guild Wars 2 sine dynamiske "events" er for strømlinjeformet, og ikke veldig dynamiske. * Som en eier av PC/PS3/360/DS/PSP/WII, spill er bedre på PC. Noen som vil ha PSP/Wii/360en min? Makan til støvsamlere. Konsollspill innehar ikke muligheten til verken bredden eller dybden som det PC-spill har. Verste som fins er utviklere som dummer ned spill for å levere de på begge formater, og det skjer OFTE. (ps. nå snakker jeg selvagt om når jeg skal spille alene. Med kompiser etc. har konsoll klare fordeler.) * Spec Ops: The Line er oppskrytt til tusen. There I said it. Endret 29. april 2013 av Torsdag Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bioshock Infinite var kjedelig og hadde en idiotisk historie. Forklarte minimalt. LoL og EA er de to største negative tingene hele spillindustrien har å hanskes med idag. 1 Lenke til kommentar
abery Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nei, det går absolutt ikke, det er akkurat derfor jeg gjør det. Fjott kan du være selv, lillegutt. da blir du powned i cod lol, umulig å holde en mus i lufta... Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Folkens, her skal det ikke snakkes stygt om hverandre, det skal snakkes stygt om spill. Jeg har både PS3 og PC, fordi jeg mener begge har sine fordeler og ulemper. Begge har eksklusiver det er verdt å få med seg, og enkelte spill er bedre på den ene enne den andre og visa versa. Sånn ser i allefall jeg på det. Endret 29. april 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg kjører konsoll, nærmere bestemt PS3, fordi jeg ikke kunne gitt mindre faen i hvilken plattform jeg spiller på, så lenge jeg får ut av spillet nøyaktig det jeg søker: underholdning. 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eneste konsollen som er verdt å skaffe seg er Wii, grunnet ekslusivene. Ellers er PC bedre enn Xbox og PS på alt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg foretrekker spill med atmosfære,budskap og historie over gameplay. 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Eneste konsollen som er verdt å skaffe seg er Wii, grunnet ekslusivene. Ellers er PC bedre enn Xbox og PS på alt. Nevn noen gode eksklusiver på Wii, som ikke er resirkulerte ideèr. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Elsket GTA IV, mest av alt for historien og atmosfæren. De fleste andre kommenterer bare at de ikke er nok "galskap". Mener også at joystick i stedet for mus til FPS er latterlig. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) kan faen ikke ligge med tastatur og mus det går bare ikke an...fjott Hehe, ikke ifølge denne karen her. http://www.twitch.tv/aieron Sinnsykt! Jeg foretrekker spill med atmosfære,budskap og historie over gameplay. Jeg er totalt omvendt. Gameplay over alt annet. Endret 29. april 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nevn noen gode eksklusiver på Wii, som ikke er resirkulerte ideèr. Bryr meg ikke, Mario Kart og Brawl er dritmoro selv om de er "oppbrukt" til 1000. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 PS3 har de to beste spillene på denne siden av 2000-tallet. (Journey og Valkyria Chronicles). 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Uncharted-serien er oppskrytt, men Last of Us vil forhåpentligvis banke den serien ned i grøfta. Jeg liker ananas. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå