Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å ytre en kontroversiell mening om personer hører ikke hjemme her. Du mener at det hører hjemme i emnet, men du burde egentlig holde deg unna emnet, siden det tross alt ble startet av en femtenåring. :nei:

Uansett, du kan si mye rart på internett, og noen vil alltid føle seg støtt. Folk reagerer forskjellig, hsuk på det. Nå synes jeg vi skal tilbake på sak og diskutere og ytre spillmeninger.

Greit. Poenget er altså: Jeg kritiserer ikke din alder eller din smak - ergo handler det ikke om deg (at jeg overhodet svarer på dine innlegg og din tråd viser jo at jeg respekterer dine synspunkter uavhengig av alder). Derimot handler det om spill - mer bestemt om at spill var bedre før. Om du følte deg støtt, så beklager jeg det, men det var altså ikke meningen. Ok?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg startet tråden, jeg tror jeg vet hva tråden skulle omhandle. Det var snakk om å ha meninger om spill, ikke om å ha meninger om folkene som spiller spillene. :huh:

For de som ikke mener historiedrevne spill er dårlige, starter snart en livestream med Beyond: Two Souls på Ustream: http://www.ustream.tv/beyond

Greit. Poenget er altså: Jeg kritiserer ikke din alder eller din smak - ergo handler det ikke om deg (at jeg overhodet svarer på dine innlegg og din tråd viser jo at jeg respekterer dine synspunkter uavhengig av alder). Derimot handler det om spill - mer bestemt om at spill var bedre før. Om du følte deg støtt, så beklager jeg det, men det var altså ikke meningen. Ok?

Jeg skjønner. Jeg misforsto nok litt, no hard feelings :p Endret av Muffinrex5
Lenke til kommentar

Verdens grusomste spill noensinne, som i tillegg har fått vanvittig hederlig omtale:

- Oblivion: Rpg-enes største nedtur - grafikk som på den tiden overgikk alt annet i et ødelagt spill.

- Far Cry 2 (for n'te gang) suger så lut at jeg lurer på om jeg har spilt et helt annet spill enn øvrig verden.

- Demon's souls: For noe forbanna ræl. Å ville kaste bort dyrebare timer av livet bare for å få grisebank igjen og igjen - og det i omgivelser som påstås å være så vakre og flotte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Verdens grusomste spill noensinne, som i tillegg har fått vanvittig hederlig omtale:

- Oblivion: Rpg-enes største nedtur - grafikk som på den tiden overgikk alt annet i et ødelagt spill.

- Far Cry 2 (for n'te gang) suger så lut at jeg lurer på om jeg har spilt et helt annet spill enn øvrig verden.

- Demon's souls: For noe forbanna ræl. Å ville kaste bort dyrebare timer av livet bare for å få grisebank igjen og igjen - og det i omgivelser som påstås å være så vakre og flotte.

Kjøpte Skyrim, led meg gjennom introen som bestod av 10-15 minutter med ulidelig railroading før jeg ble forbanna på konsoll-guien og droppa hele spillet. 300kr rett i dass. Det var på mange måter veldig likt Oblivion som jeg likte ganske godt før jeg gikk utrolig lei hele greia. Skyrim: nøyaktig samme konsept, var lei av det fra starten av.

(offtopic: kjøpte meg FTL og har sikkert rundt 100 timer på det. Best anvendte 10$ på leeeeenge)

Lenke til kommentar

Tastatur funker fint nok det, men kontroll og sofa er mer komfortabelt.

• Spillene til Valve er overrated. TF2 gikk jeg lei etter noen timer, L4D spilte jeg en gang (aldri mer), Portal var bra, men ikke "fantastisk". Det var kanskje nyskapende, men det var også repeterende og generisk. Half-Life er ålreit, men gameplayet holder meg unna.
  • PlayStation All-Stars er ikke en hermegås. Bare fordi Smash Bros. var det første spillet som blandet kjente spillkarakterer i et slossespill, betyr ikke det at ingen andre kan gjøre det. Alle FPS-spill kopierer med andre ord Wolfenstein 3D? Nei.
  • Skyrim hadde ytterst få valg som faktisk betydde noe for historien. Faktisk hadde spillet veldig får rollespillelementer i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Ikke på konsoll heller.

Men alle støtter kontroller. Og jeg glemte det viktigste poenget: eksklusivene. Uten dem er ikke konsoll verdt det (det er derfor jeg velger PS3 foran Xbox, forresten. Vent, det er enda en spillmening.. :O)

• Xbox 360 har ytterst få eksklusiver som er verdt å spille. Konsollen i seg selv er ikke verdt det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

- Grafikk og artstil blir ikke ofte skilt. Crysis 3 har bedre grafikk, men Dark Souls ser penere ut/har mer stemmning.

- The Witcher 2 var kjedelig

- Hater mikro transaksjoner

- The Elders Scroll-serien er overrated action-rpg

- Hater quicktime-events

- Mye overrated indiespill

- 3D-funksjonen på 3DS var/er en gimmick

- En ekte gamer har alle konsollene inkl PC og prøver spillet før man uttaler seg om det.

- Heavy Rain / La Noire var oppskrytt skvip.

- Det perfekte spillet for meg i mine øyne kan ikke bli laget med dagens teknologi/utstyr.

Enig med flere her på noen andre punkter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

- Hater mikro transaksjoner

- The Elders Scroll-serien er overrated action-rpg

- En ekte gamer har alle konsollene inkl PC og prøver spillet før man uttaler seg om det.

- Heavy Rain / La Noire var oppskrytt skvip.

- Det perfekte spillet for meg i mine øyne kan ikke bli laget med dagens teknologi/utstyr.

- Du er ikke alene om å hate Microtransaksjoner, tro meg.

- TES er et av de bedre actionspillene, og et av de dårligere RPG-spillene. Fortsatt et bra spill.

- En ekte gamer finnes ikke. Det er ikke noe som heter "ekte gamer". Dersom du spiller på mobil er du like mye gamer som en hardcore pc-gamer. Forskjellen er casual og hardcore. Ellers ville verden hatt ytterst få "ekte gamere"...

- LA Noire var bra på tegningen, men når spillet faktisk kom ut, var det en enorm skuffelse. Et slikt spill trenger historie for å virke interessant, og det hadde Heavy Rain til de grader. Det er det eneste spillet som noengang har fått meg til å gråte (jepp). Noen forstår ikke spill som Heavy Rain, andre elsker dem.

- Det perfekte spillet finnes ikke, alle spill har feil. Akkurat som personer, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...