Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå starter kranglinga igjen. Diskusjon og krangel er to forskjellige ting folkens, husk på det! :yes:

 

Uansett: Med PlayStation kan jeg sette meg tilbake i sofaen og slappe av, med kompisen ved siden av meg. Han og jeg kan spille sammen uten stress, det eneste han trenger å ta med er håndkontrollen sin. Det er jo lettere enn å bære med den tunge dataen, skjermen, musa og tastaturet, er det ikke?

 

En ting jeg har lagt merke til de flerfoldige årene jeg har vært eksponert til diverse forumer er at folk generellt har svært liten forståelse for at deres egen mening ikke nødvendigvis er den alle andre deler. Og gud forby om de skulle stå opp for sin egen mening, da skal motparten bevise at deres syn er det rette. Desto raskere folk innser at det er flere sider og meninger om en sak en den man kun er kapabel til a å innse selv, desto raskere kan man få saklige diskusjoner.

 

Realsistisk sett kommer det aldri til å skje, beklager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

GTA IV er dritt.

Red Dead Redemption er oppskrytt.

Halo er en kjedelig sci-fi serie med en middelmådig historie.

Gears of War er en kjedelig og grå spillserie med forferdelig multiplayer.

 

Konsoller er for fattige mennesker.

 

Valve er en oppskrytt utvikler som lever på en nostalgi tripp PC spillere har av et spill som dem fleste synes er kjedelig. :)

 

Steam er Gud. Valve er Gud. GabeN er Gud.

 

hjerneskadde unger

 

Den var drøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette! ...Vel kanskje ikke helt, men FF8 har mye for seg som mange ikke er klar over. Blant annet har spillet et av de mest effektive anti-grinding systemene i noe rollespill, men siden folk flest ikke setter seg inn i hvordan ting fungerer, tar mange draw og junction systemene som noe negativt istedet for noe positivt.

 

Problemet er at man belønnes for å ordne 100 kopier av hvert spell, noe som fører til kamper der man bare står og...drar.

 

For ikke å snakke om alt dette maset om lange angreps-animasjoner, som egentlig bare beviser hvor lite peiling folk har.

 

Dette gjelder vel først og fremst summons. Disse tar tid, uansett hvor mye peiling man har. Er en grunn til at de kortet dem ned i FF9.

 

- Jeg har kjøpt LBP, men skjønte aldri helt greia.

 

Samme her. Mulig jeg har for dårlig fantasi til å ha det gøy med sånne spill. :p

Lenke til kommentar

Ok gjør som dere vil, diskuter , men hold det kort og IKKE si at personen er feil.

Vi har 100 vis av andre tråder hvor dere kan spy ut meningene deres.

 

 

 

*Jeg har 3 Assasins Creed spill som jeg har skaffet gratis etter årene, men jeg har aldri spillet

de mere en 2 timer for jeg synes det er så kjedelige spill.

 

*Gabe Newell er opskrytt.

 

*Wind Waker, A Link to the past og Majoras Mask er de beste Zelda spillene.

 

*Vestlige medevil rollespill er kjedelige.

 

*Det finnes ikke en kjent full tids spille anmelder som faktisk gir sin egen mening.

Lenke til kommentar

-GTA 4 hadde den beste kjørefølelsen/bilkontrollen.

-Håndkontroller er kun brukenes til God of War (og lignende) og slåssespill.

-Det har ikke blitt laget et bra FPS siden Raven Shield. Nesten bare hjernedøde korridorskytere.

-Steam er best.

-90% av japanske spill er gørr kjedelig. Spesielt Final Fantasy-serien.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Den var drøy.

 

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6346/-lukas-lrte-lese-og-skrive-av-minecraft

 

just sayin..

 

Ok gjør som dere vil, diskuter , men hold det kort og IKKE si at personen er feil.

Vi har 100 vis av andre tråder hvor dere kan spy ut meningene deres.

 

 

 

*Jeg har 3 Assasins Creed spill som jeg har skaffet gratis etter årene, men jeg har aldri spillet

de mere en 2 timer for jeg synes det er så kjedelige spill.

 

*Gabe Newell er opskrytt.

 

*Wind Waker, A Link to the past og Majoras Mask er de beste Zelda spillene.

 

*Vestlige medevil rollespill er kjedelige.

 

*Det finnes ikke en kjent full tids spille anmelder som faktisk gir sin egen mening.

 

Å kritisere GabeN er som å tegne muhammad som en gris, farlig sport.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

- 90 av de 100 beste spillene noensinne, ble utgitt før trådstarter ble født.

Misliker sterkt slike kommentarer. Samme med "morsomme" bilder "90s kids bla bla bla" . Det virker som folk mener at når de har passert en viss alder, så kan ikke de yngre få lov å ha meninger. Du har ikke lov å mene at et eldre spill er bra, om du aldri har satt en diskett i PCen.

 

Rimelig tett holdning spør du meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Misliker sterkt slike kommentarer. Samme med "morsomme" bilder "90s kids bla bla bla" . Det virker som folk mener at når de har passert en viss alder, så kan ikke de yngre få lov å ha meninger. Du har ikke lov å mene at et eldre spill er bra, om du aldri har satt en diskett i PCen.

 

Rimelig tett holdning spør du meg.

 

Det var sikkert tullete skrevet, men trådstarter skrev at han var 15. Altså sannsynligvis født i 1998, så det var bare for å ta utgangspunkt der. Kunne like gjerne vært før 2000 eller noe annet, men poenget mitt var uansett å dra frem den kontroversielle meningen at det ble laget betydelig flere gode spill før enn nå.

Endret av Morfeo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...