Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvor upopulær er egentig den meningen? 4 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Hvor upopulær er egentig den meningen? Denne kommentaren har ikke noe her og gjøre.Den er tydeligvis upopulær hos deg siden du brydde deg. Er du ute etter meg? Endret 10. oktober 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja. Ute etter deg, så det er bare å begynne å gråte. Evt så spør jeg deg om du tror at å hate/mislike QTE er en upopulær mening, og det burde ikke være vanskelig å svare. Og om du hater QTE, hvor smart er det egentlig av deg å kjøpe Beyond: Two Souls? Eller har jeg lest feil? 5 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Ja. Ute etter deg, så det er bare å begynne å gråte. Evt så spør jeg deg om du tror at å hate/mislike QTE er en upopulær mening, og det burde ikke være vanskelig å svare. Og om du hater QTE, hvor smart er det egentlig av deg å kjøpe Beyond: Two Souls? Eller har jeg lest feil? Hvis du ikke har skjønt det så er jeg spill samler og kjøper det jeg vil ha. Er ikke dette en tråd for upopulære spill meninger? Du er jo faen meg på alt jeg skriver.Rapportert. Endret 10. oktober 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Han har jo et poeng. Hadde vært langt mer kontroversielt om du sa du elsket QTE. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) For noen er det upopulært, og derfor passer det i denne tråden Er det så vanskelig å forstå? Jeg forstår godt at noen av dere er venner og må forsvare hverandre. Endret 10. oktober 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hæ er det noen som faktisk liker QTE? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha, i all verden skjer a. Må være lov å spørre om hvorfor du mener den meningen er upopulær, trenger ikke være så vanskelig å svare skikkelig heller. 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 De fleste utviklere/utgivere elsker QTE fordi de har dårlig fantasi, mangler kreativitet og er tomme for gode ideer. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha, i all verden skjer a. Må være lov å spørre om hvorfor du mener den meningen er upopulær, trenger ikke være så vanskelig å svare skikkelig heller. Jeg må jo ikke svare på det ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du må ingenting, men det hjelper ikke akkurat din sak å ikke svare. Men, men. Du får kose deg. Jeg har bedre ting å gjøre, som å spille den suverent beste versjonen av FarCry 3, pc-versjonen. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du må ingenting, men det hjelper ikke akkurat din sak å ikke svare. Men, men. Du får kose deg. Jeg har bedre ting å gjøre, som å spille den suverent beste versjonen av FarCry 3, pc-versjonen. Haha, din dirty stalker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hæ? Det er da vitterligen du som er innom profilen min annenhver dag, uten at det bryr meg noe. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes alle som spiller retrospill fra 80/90 tallet i 2013 er noen pretensiøse penishoder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes alle som spiller retrospill fra 80/90 tallet i 2013 er noen pretensiøse penishoder. Det der var bare umodent sagt, jeg har spilt masse 80 og 90 talls spill de siste årene men jeg er ikke noen pretensiøs penishode, gamle spill er rett og slett bare best... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Det der var bare umodent sagt, jeg har spilt masse 80 og 90 talls spill de siste årene men jeg er ikke noen pretensiøs penishode, gamle spill er rett og slett bare best... Beklager. Men da kvalfiserer du deg selv til et pretensiøst penishode i mine øyne. Dette er tråden for upopluære spillmeninger. Det er ikke noe personangrep fra min side. Du er sikkert en likanes fyr. Men gamle spill rett og slett ikke bare best. Greit at det er mye søppel ute å går i dagens marked, men de fleste retrohuer er på en evig lang nostalagitrip. Endret 11. oktober 2013 av Psykake 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Beklager. Men da kvalfiserer du deg selv til et pretensiøst penishode i mine øyne. Dette er tråden for upopluære spillmeninger. Det er ikke noe personangrep fra min side. Du er sikkert en likanes fyr. Men dette var ikke en spillmening, det var en person meninig, hvordan i all verden kan du kalle noen for det fordi de spiller gamle spill? det er jo barndommen til mange men ja ja vist det å spille gamle spill gjør meg til et penishode så får det bare være, jeg elsker gamle spill fra barndommen min, siden vi er i gang med upopulære spill meninger kan jeg likegreit si min. Jeg syns at de som bare spiller nye spill er teite... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Spill blir ikke bedre jo eldre de er, svært få spill som har passert 5 år kan anbefales i dag. De som påstår at Ocarina of Time, Super Mario 64, Super Mario Bros. 1, 2, og 3, Sonic-spillene, Zelda 1 og 2, Metroid 1 og 2, Pokemon Red/Blue/Yellow/Gold/Silver/Crystal, og lignende er like spillbare i dag som da de kom ut er like kritiske til hva de bruker tida si på som en treåring. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Spill blir ikke bedre jo eldre de er, svært få spill som har passert 5 år kan anbefales i dag. De som påstår at Ocarina of Time, Super Mario 64, Super Mario Bros. 1, 2, og 3, Sonic-spillene, Zelda 1 og 2, Metroid 1 og 2, Pokemon Red/Blue/Yellow/Gold/Silver/Crystal, og lignende er like spillbare i dag som da de kom ut er like kritiske til hva de bruker tida si på som en treåring. Hva babler du om? de spillene du nevnte er jo mer enn nok spillbare, spill var bedre før, har knapt sett ett eneste ok spill de siste årene mens på 90 tallet drøsset det av gode spill. Nå så er det bare skytespill som står i fokus hos folk, gamle spill ftw! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Spill blir ikke bedre jo eldre de er, men det er på ingen måte gitt av tilsvarende nyere titler er bedre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå