Lykketrolling Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har brukt alt for mye tid på Disney Infinity i det siste, og har både Lone Ranger- og Cars platsettene. Gleder meg til Toy Story In Space playsettet kommer. Har for øvrig forhåndsbestilt PS4 med to spill: Lego Marvel Superheroes og Skylanders: Swap Force. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg likte VATS-mekanikken Bethesda innførte med Fallout 3 og som ble brukt i Fallout New Vegas. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg likte VATS-mekanikken Bethesda innførte med Fallout 3 og som ble brukt i Fallout New Vegas. Er dette kontroversielt? Trodde de fleste likte det der. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Er dette kontroversielt? Trodde de fleste likte det der. Du får meg til å tvile, men jeg jeg var av den oppfatning at folk hatet det. Mulig det kom fra folk som trodde det var et rent FPS spill dog. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har for øvrig forhåndsbestilt PS4 med to spill: Lego Marvel Superheroes og Skylanders: Swap Force. Gleder meg til Lego Marvel Superheroes. Marvel trenger noe bra spill. Ikke bare knock-offs eller Marvel Ult. Alliance som alltid ender opp mediåker (men kult for Marvel-fansen slik som meg, men stort sett kjedelig for alle ellers). Litt synd at et bra rent Marvel-spill i nyere tider kommer trolig til å skje i Lego-form, men bedre enn ingenting. Deadpool var greit, litt bedre enn mange kritikere skulle ha det til. Skulle gjerne likt å se hva Rocksteady kanskje hadde hatt gjort hvis de fikk mulighet. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja, Lego Marvel Superheroes lover veldig bra. Digget spesielt historien. "With these cosmic bricks, the world will be mine to rule... I've hired every villain, bad guy and dark minion I could find to help assembel... Doctor Doom's Doom Reign of Doom!" :p Men å forhåndsbestile en PS4 i hovedsak for dette spillet? Det er jo ikke det mest krevende spillet, og det er jo multiplattform... Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 GTA 5 var en stor skuffelse. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har ikke sansen for The Elder Scrolls. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Før eller etter Oblivion? TES1-3 er rollespill, Oblivion og Skyrim actionspill. Stor forskjell der. Jeg elsker de tre første, men nekter å ta i de to siste med tang engang. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Really? Har spilt Morrowind, Oblivion og Skyrim svært mye. Spillene er ikke så jævlig forskjellige i hvordan man utfører ting. 2 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 - Foretrekker Saints Row over GTA - Likte Saints Row The Third bedre en 4 - Synes The Last of Us var sakte og kjedelig - Liker ikke at pc-spill må aktiveres gjennom Steam (ja, vennene mine ser ikke problemet med det, ergo upopulær mening XD)) - Synes Penumbra er bedre en Amnesia Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg hater alt av spill. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Jeg hater alt av spill. bæsj bæsj bæ-bæ-bæ-bæ-bæsj b-b-bæ-bæsj bæsj (heftig gitarspilling) gir like mye mening som kommentaren din ikke kommenter her om du ikke liker spill da Endret 30. september 2013 av SonicDragon Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 bæsj bæsj bæ-bæ-bæ-bæ-bæsj b-b-bæ-bæsj bæsj (heftig gitarspilling) gir like mye mening som kommentaren din ikke kommenter her om du ikke liker spill da Dette er en tråd for upopulære spillmeninger, og dette er åpenbart en upopulær spillmening. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hver gang jeg ser AAA spill få 10/10 til konsoll tenker jeg, vel, nå vet jeg hvor 20 prosent av budsjettet gikk. REKLAME!!!!! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Upopulær mening: Denne tråden er full av hipstere. Jeg er like ille som alle andre Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fifa har vært en vits siden 1995. 2 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Grunnen til at folk ble skuffet over GTA V var alt for høye forventninger og dessuten sommerfugler som kom ut av puppen sin litt for tidlig.. Selv avskyr jeg tidligere spill i serien, og begynte ikke å glede meg før 16. september. Nå mener jeg det er det beste spillet jeg har spilt på lenge, det topper nesten The Last of Us. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hater QTE i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå