Muffinrex Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Razer og Microsoft gaming mus er noe av det verste som eksisterer. Kan du være litt mer spesifik? Jeg har hatt gode opplevelser med Razer så langt.. Forklar. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Når ble dette tråden for upopulære 'datameninger'? Ta det i maskinvareforumet. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Når ble dette tråden for upopulære 'datameninger'? Ta det i maskinvareforumet. Det må da være lov å meninger om spillutstyr i en tråd som denne? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) NEIN! Verlassen. Endret 25. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kan du være litt mer spesifik? Jeg har hatt gode opplevelser med Razer så langt.. Forklar. Fingrene blir slept langs musmatten. De er alt for små. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Zelda suger, cod e bedre jk Syns fifa og cod serien er gørr kjedelig og for ikke å snakke om repitiv Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Tiltredes, jeg hater Fifa-spillene! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg likte Age of Conan og spilte det nesten to år etter launch før jeg gikk lei. Endret 27. august 2013 av blackbrrd 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Arkham Asylum er bedre enn Arkham City. City føles ikke like givende som Asylum. Og hadde mer irritasjonsmomenter. 3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Er enig med den selv, så vet ikke om det er en så upopulær mening. De senere nintendo-håndholdte (DSi-DSiXL-3DS-3DSXL) har ofte fått kjeft av folk som ikke synes de har nok spill. Det som ga de lyst på en ny håndholdt/revisjon av den de allerede hadde, og få de til å slutte å syte, var alltid et nytt pokemonspill. Alle slike mennesker er tufser. Endret 28. august 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Er enig med den selv, så vet ikke om det er en så upopulær mening. Hvis du svarer på Maurys kommentar, er den rimelig upopulær Majoriteten foretrekker Arkham City, inkludert meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hvis du svarer på Maurys kommentar, er den rimelig upopulær Majoriteten foretrekker Arkham City, inkludert meg selv. Hvordan er spillet? har hørt det er litt som gta, grand theft auto arkham city Endret 28. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hvordan er spillet? har hørt det er litt som gta, grand theft auto arkham city Ikke akkurat. Jeg vil kalle det en blanding mellom snike- og actionspill. Det har et ganske så heftig slåssesystem, for å si det sånn. Du kan bruke diverse dingsebomser til å komme deg rundt på (les. Batrang, grapple hook og "hangglider", pluss masse mer). Det er åpen world, men det er nesten det eneste GTA-elementet det har. Det er fantastisk, du burde prøve Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvis du svarer på Maurys kommentar, er den rimelig upopulær Majoriteten foretrekker Arkham City, inkludert meg selv. Ååh? Hadde inntrykket av at folk likte Arkham Asylum bedre, inkludert meg selv. 4 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Ååh? Hadde inntrykket av at folk likte Arkham Asylum bedre, inkludert meg selv. Det kommer an på hvem du spør. Kritikerne mener City, folket mener Asylum. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det kommer an på hvem du spør. Kritikerne mener City, folket mener Asylum. kritikerne er jo folk de også så hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er fler av "folk", ergo foretrekker majoriteten Asylum. Om det da er riktig at kritikerne mener City og resten Asylum. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 kritikerne er jo folk de også så hva er forskjellen? Du skjønner hva jeg mener håper jeg? Når jeg sier "folket", mener jeg folk som ikke har som jobb å spille og anmelde spill. Det er fler av "folk", ergo foretrekker majoriteten Asylum. Om det da er riktig at kritikerne mener City og resten Asylum. Ikke vet jeg. Judging by Metacritic.. Selvsagt er det ikke nøyaktig, men Asylum har høyere user-score. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Du skjønner hva jeg mener håper jeg? Når jeg sier "folket", mener jeg folk som ikke har som jobb å spille og anmelde spill. Ah ok:) Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg likte faktisk singleplayern på MW2 best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå