Spartapus Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Assassin's Creed 3 og Assassin's Creed Revelations var de verste AC spillene. Føler kamp mekanikken ble så jævlig dårlig, synes heller ikke historiene eller miljøene var så gode. Revelations klarte jeg aldri å huske hvordan så ut og i AC3 var det ingen høye bygninger å klatre i og trærne gjorde at alt gikk for mye på skinner. AC2 og Brotherhood er etter min mening de beste AC spillene, etterfulgt av AC1, så revelations så AC3 til slutt. Synes også historien til Desmond var mye mer interessant enn historien til Ezio og han andre fyren som var i treern. Det var helt i utgangspunktet et dårlig valg mtp. AC sitt gameplay å sette AC3 til Nord-Amerika på 1700-tallet. Selve indrefileten i disse spillene er å klatre rundt på monumentale bygninger i gamle storbyer, noe det finnes lite av i Nord-Amerika på denne tiden. Jeg forventet at AC3 skulle være i Paris rundt den franske revolusjon, hvilket ville være en perfekt setting både for snikmord og store bygninger, og jeg er sikker på at hvertfall noen i Ubisoft må ha tenkt det samme. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jepp, jeg var også en av de som håpet på et AC i Franske revolusjon. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) GTA IV var jo kanskje det beste av dem så langt? Er det upopulært å like dette spillet? Syns det er fryktelig rart at ingen nevner Vice City som det beste. De naila jo musikken, atmosfæren, satiren mot den stilen. Kom igjen, ingen 80-talls barn her som ville være litt Tony Montana? Gta 8/10 Gta london 1969 8,5/10 (halvt poeng for stilen) Gta2 7/10 Gta 3 9/10 Vice city 10/10 San Andreas 8/10 Gta 4 med DLC 9/10 Min score xD Endret 12. august 2013 av BakaBerg Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Syns det er fryktelig rart at ingen nevner Vice City som det beste. De naila jo musikken, atmosfæren, satiren mot den stilen. Kom igjen, ingen 80-talls barn her som ville være litt Tony Montana? Gta 8/10 Gta london 1969 8,5/10 (halvt poeng for stilen) Gta2 7/10 Gta 3 9/10 Vice city 10/10 San Andreas 8/10 Gta 4 med DLC 9/10 Min score xD ^ Kanskje den mest upopulære spillmeningen hittil. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 ^ Kanskje den mest upopulære spillmeningen hittil. Å nei du, den vant Lykketrolling allerede etter første innlegg i denne tråden 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg tror jeg har Vice City på 2. plass. Fantastisk spill:) Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Å nei du, den vant Lykketrolling allerede etter første innlegg i denne tråden Tror jeg feirer seieren i morra med å stikke ned og kjøpe Disney Infinity, mens jeg venter på neste Skylanders. Endret 22. august 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Synes FF VIII er det beste av alle i Final Fantasy serien,etterfulgt av IX, VII så X.Kan ha noe med at jeg kjente meg igjen i Squall sin situasjon,pleide å være en "lone wolf" i mine yngre dager. 2 Lenke til kommentar
Captain Harkness Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hva skjedde med Space sim sjangeren? Jeg synes det var mange flotte spill i denne sjangere,. Privateer 2 og Freespace 2 var kjempebra. På tide at noen lager tilsvarende spill, helst på konsoll, med dagens teknologi. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Det kommer ett space sim om ett par år ved navn Star Citizen:https://Robertsspaceindustries.comMen det er ikke konsoll,kun pc og det skal benytte seg av all kraften pcen din har å gi. Endret 24. august 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det er snakk om konsoll og. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 World of Warcarft var/er et tullespill! Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 World of Warcarft var/er et tullespill! Tror Blizzard og fansen tar WoW ganske seriøst. Når du sier tullespill, tenker jeg nå umiddelbart på ting som Saints Row.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Det er snakk om konsoll og. Jøss, har Chris Roberts endret mening, tidligere i prosessen sa han at han ikke ville lage spill til konsoll. Har du en kilde på det, hadde vært interresant å lese hvorfor de evt. har endret mening. Edit: Leste dualshockers.com artikkelen nå, helt greit for min del, det betyr flere spillere, blir uansett pc versjonen på meg pga. Oculus Rift + flystikke. Endret 25. august 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 http://www.dualshockers.com/2013/08/22/gamescom-2013-star-citizen-could-come-to-playstation-4-xbox-one-out-of-the-question/ 1 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Syns det er fryktelig rart at ingen nevner Vice City som det beste. De naila jo musikken, atmosfæren, satiren mot den stilen. Kom igjen, ingen 80-talls barn her som ville være litt Tony Montana? Gta 8/10 Gta london 1969 8,5/10 (halvt poeng for stilen) Gta2 7/10 Gta 3 9/10 Vice city 10/10 San Andreas 8/10 Gta 4 med DLC 9/10 Min score xD GTA: 6,4/10 GTA London: prøvde aldri GTA 2: 7,2/10 GTA 3: 5/10 Vice City: husker ikke spillet San Andreas:,8/10 GTA 4: 0,1/10 Har aldri fullført ett eneste GTA spill, og GTA 4 var så rævva at jeg solgte det neste dag. Men, jeg ser frem til GTA 5... Når det den gang kommer til PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 GTA greide aldri å engasjere meg etter det tok steget over til PS2, og i siden har jeg aldri sett frem til ett nytt GTA. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Likte GTA1, men mest fordi det var så vanvittig over-the-top. Når man bruker rakettkaster for å sprenge en politistasjon sier det jo litt. GTA3 hadde sine stunder, men bare til jeg fikk første mission på båt. Fysikken var så ræva at jeg gav opp ganske tidlig, og har ikke rørt spillet siden. - Vice City og San Andreas ble bare mer av det samme - GTA4 hadde så ræva bilfysikk og gørrkjedelig historie og karakterer at jeg gav opp tidlig. Ironisk er det eneste GTAet jeg faktisk har likt Saint's Row 1. Irriterende nok gikk de over til mer og mer "komedie", så har nok for lengst mistet interessen for den serien også. Mitt eneste håp nå er at de har hintet at de vil ta serien i en annen retning i Saint's Row 5. Tør vi håpe på mer av alt som gjorde det første bra? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg kan ikke fordra mekaniske tastatur. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Razer og Microsoft gaming mus er noe av det verste som eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå