Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger

Anbefalte innlegg

Konsoll er for kids og fattige folk

Neh. Konsoll er for folk som vil spille spill uten å måtte bruke mer enn 3 tusenlapper på det. Dessuten har konsoll masse eksklusiver det er verdt å sjekke ut. Jeg spiller på begge deler personlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

• Spill uten skytevåpen, blod og gørr, og en aldersgrense under 16 er ikke barnespill. Det er spill for alle aldre.
  • Gran Turismo er det kjedeligste bilspillet jeg noen gang har spilt
  • Innovasjon er ikke nødvendighvis bra om det ikke er morsomt å bruke (Kinect, Wii etc.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meningen med tråden var å dele sine meninger, ikke å disse andres. 2/3 av tråden er blitt dissing.

Folkens, la oss holde oss til saken og poste mneingene våre. Er det noe som må diskuteres, diskuter! Men la for all del folk ha meningen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da absolutt ingenting interessant med meningsytring hvis det ikke skal være lov å diskutere dem. I så fall har tråden samme legitimitet som en telletråd.

Forskjell på å diskutere, og å svare med det motsatte 10 ganger i en tråd. Diskutering, og krangling for den del er alltid gøy. Bare synes det er litt meningsløst å svare med det motsatte av det han ovenfor deg sa, iallefall når det blir hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Neh. Konsoll er for folk som vil spille spill uten å måtte bruke mer enn 3 tusenlapper på det.
Ironisk nok koster spill til konsoll nesten utelukkende mer enn de samme spillene til PC. Et nytt spill til PS3 på Gamestop koster rundt kr 600,- her. Det samme til PC koster kr 450,-. ;) Aner ikke hva Spaceworld tar for spill. Har ikke vært der på over ett år, og savner det ikke akkurat.

Anyway, hva er greia med å hate Dante fra dmc? Jeg har ingenting imot fyren, og er det så vanvittig teit at du må droppe spillet pga hvordan han ser ut til tross for at du elsker serien er det vel bare å bruke noen kroner på et "classic Dante skin"? Riktignok vil han fortsatt se ut som den unge Dante i noen cutscenes av en eller annen grunn, men samme det.

Og det er en annen ting. Hva er greia med å hate all DLC? Ja, jeg skjønner det er irriterende å få en masse DLC på release-dagen, og (enda verre) ha en masse DLC som eksklusiv som pre-order her og der. Amazon gir deg en ting, Gamestop en annen ting osv. Det folk glemmer er at pre-order DLC som regel er ræva uansett, og spillet har vært "ferdig" i månedsvis før det slippes. Det tar tid å bugteste, men de trenger ikke akkurat hele teamet til det. Mange sitter bare og ser i veggen mens de venter på å få starte neste spill uansett, så det er da bedre å la dem jobbe med litt DLC, i stedet for å gi dem sparken fordi de ikke har noe å gjøre?

Moving on, hva er så bra med Dishonored? Jeg spilte det første kapitlet, til jeg kom ut av den kloakken. Frem til da gikk jeg fra å slite meg gjennom kjedsomheten til å le av elendige klisjéer og tilbake til kjedsomheten. Greit, det var morsomt å hoppe med på en fiende og stikke ham i halsen bakfra - første gang. Tiende gang? Zzzzz....

Lenke til kommentar

Neh. Konsoll er for folk som vil spille spill uten å måtte bruke mer enn 3 tusenlapper på det. Dessuten har konsoll masse eksklusiver det er verdt å sjekke ut. Jeg spiller på begge deler personlig.

Altså fattige navere.

PC fanatikere er mer opptatt av hardware en spill.

Og dette er upopulært fordi?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå starter kranglinga igjen. Diskusjon og krangel er to forskjellige ting folkens, husk på det! :yes:

Uansett: Med PlayStation kan jeg sette meg tilbake i sofaen og slappe av, med kompisen ved siden av meg. Han og jeg kan spille sammen uten stress, det eneste han trenger å ta med er håndkontrollen sin. Det er jo lettere enn å bære med den tunge dataen, skjermen, musa og tastaturet, er det ikke?

Med konsoll har man muligheten til å være sosial uten å bruke Skype.

JRPG og andre asiatiske spill med samme stil er utolererbart for min del, uansett hvor godt spillet faktisk er. Kan ikke fordra stilen med kronisk piggsveis og ADHD bevegelser.

Dette.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Age of Empires 3 er bedre enn 2'ern.

Hvaaa? :omg:

Er du ikke riktig frisk, menneske :omg:

Nå ja, min upopulære spillmening må være..arg, nå tenker jeg fælt her.Har jeg egentlig noen?

Det er stort sett ganske alminnelige meninger jeg har om spill, jeg vet jo at det fks er mange som misliker CIV V, noe jeg også gjør.

Men jeg drar den kanskje lenger en mange.Spillet er ikke bare ELENDIG, men det er REN SVINDEL.

Hvorfor?Jo som mange vet:Nedummet, tåpelige spillregler som ikke mulig å stacke units, elendig "diplomati", gørr kjedelige rådgivere uten animasjoner eller noe kult, bueskyttere har lengere skuddhold en moderne infanteri etc.

Så min påstand:Civ 2 er bedre en Civ V..(gjett om jeg blir skutt nå) :green:

I civ 2 har man i det minste artige rådgivere(videosnutter), mere valgfrihet, bedre diplomati etc enda spillet er 13 år gammelt eller kanskje mere..

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...