KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Global Offensive er en skam for Counter Strike-navnet. 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Personlig synes jeg CS:GO har sine øyeblikk, fint tidsfordriv, spesielt siden jeg er sykt tryhard i CSS (fra da jeg spilte competitive) er det deilig å "slappe av" med GO. Ellers kjøpte jeg Grid 2, siden jeg likte det første, men det spillet sugde virkelig. Banene er for små, styringa elendig, multiplayer suger, singleplayer er flatt og utrolig repeterende, grafikken er heller kjedelig... Nei, det er 16 minutter og 250 jeg kunne ønske jeg aldri hadde brukt Endret 1. juli 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Og derfor piratkopierer man spill. Da får man testet. Alternativt, se på gode reviews av spillet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Global Offensive er en skam for Counter Strike-navnet. Synes ikke GO er så ille som sådan, men det er for mye latskap og like muligheter til config der. De burde ha levert mer når de tar penger for en slik oppdatering. AtW Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Synes ikke GO er så ille som sådan, men det er for mye latskap og like muligheter til config der. De burde ha levert mer når de tar penger for en slik oppdatering. AtW Jeg sier ikke at GO er et dårlig spill, men det faller ikke under det Counter Strike serien har representert gjennom de siste 15 årene. Call of Duty: Global Offensive spør du meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Counter Strike Global Offensive gjorde CS gøy for meg igjen var på tide med mer offisielle modus. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg sier ikke at GO er et dårlig spill, men det faller ikke under det Counter Strike serien har representert gjennom de siste 15 årene. Call of Duty: Global Offensive spør du meg. Jojo. GO er søppel. Dette er CSS all over, pros går over fra 1.6 på grunn av sponsorer og at LANs dropper 1.6, spiller i kanskje 1 år før de dropper spillet. Spillet har elendig movement, våpenhandling, recoil og det er en hel del randomness som ødelegger spillet. I tillegg er spillet oversvømt med cheaters og ingen matchmaking områder for å filtrere ut blant annet russere.(Vet ikke hvordan dette er nå) Ikke for å gjøre denne tråden til en GO diskusjon men dette er min mening. Valve hadde gjort det mye bedre ved å oppdatere 1.6 med et matchmakingsystem, ingame tournaments med mer + en skikkelig anticheat-client, VAC var utdatert i 2004.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Problemet med Max Payne er at de nye titlene aldri vil klare å leve opp til originalen. Ikke fordi de er dårlige, men fordi folk husker å ha blitt blåst vekk i 2001, eller nå det var, og neppe vil kunne få akkurat den opplevelsen igjen. Tror det er en "alt var bedre før"-greie. Eller fordi han har en ny og uventet snauskalle look som gjør at han ser totalt annerledes ut. Mulig at folk ikke klarer å relatere seg lenger med den gamle Max Payne. Men spillet var bra, jeg likte det! Lenke til kommentar
Didirk94b Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg syntes The Last Of Us var noe av det med kjedeligste spillet jeg har sett på lenge, hele spillet var jo bare en galleri å stealth dreping, historien var forutsigbar og repeterende. Endret 2. juli 2013 av Didirk94b 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Eller fordi han har en ny og uventet snauskalle look som gjør at han ser totalt annerledes ut. Mulig at folk ikke klarer å relatere seg lenger med den gamle Max Payne. Men spillet var bra, jeg likte det! Poeng, hvem gidder vel å spille et spill der hovedpersonen har fått kortere hår? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Poeng, hvem gidder vel å spille et spill der hovedpersonen har fått kortere hår? Story of my life! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Selve 360 og Live var herligst, men PS3 var best på spillene uten tvil. Halo 3 var skuffende. MAG var en stor skuffelse. Nintendo er ingen player i neste generasjon av spillkonsoller. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 FIFA 13 var så søvndyssende at jeg slet med å holde meg våken. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) At eg ikkje syns Diablo 3 var så ille som folk ville ha det til å vere. Utifra kommentarar generelt virke det som om spillet kun er verdig ein 2-3 på ein av skala av 6. Endret 6. juli 2013 av Eslu Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 FIFA 13 var så søvndyssende at jeg slet med å holde meg våken. Det tok deg 13 Fifaer for å nå det punktet? Jeg synes det er konge at WoW når det stadiet der det muligens åpner porter for mikrotransaksjoner, dette vil igjen få en dominoeffekt som vil gjøre spillet til F2P. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Det fantes FIFA-spill før år 2000, altså mange flere enn 13 spill. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg syntes The Last Of Us var noe av det med kjedeligste spillet jeg har sett på lenge, hele spillet var jo bare en galleri å stealth dreping, historien var forutsigbar og repeterende. Helt enig! Hahah, uff nei, jeg klarer ikke juge. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Spilt Star wars : the old republic siden early access i desember 2011 og synes PVP og spesielt huttball er bare helt rått. Historien i spillet er også noe av det beste i noen MMO jeg har spilt! Jeg digga dead space 3. (Mens eneren er noe av det beste jeg har spilt siden MGS3) Jeg elsker Transformers : War for cybertron og Fall of cybertron, spesielt multiplayer Er uenig at Modern Warfare (1) var et bra multiplayer spill, savner COD1 search and destroy! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Folk som går for easy eller normal (hvis et lett spill) på første gjennomspilling er teite. Endret 6. juli 2013 av Maury 2 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg synes WoW er det kjedeligste spillet jeg har brukt tid på, levling er drit og for å få gear så må man grinde... Kunne jo ikke vært dårligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå