Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke upopulær nok, Aleksander! Jeg skal komme med min: Dishonored er IKKE det beste spilllet som kom i fjor. Journey er det beste.

Vel, i følge alle priser osv som ble gitt ut i fjor er det ikke kåret til beste spillet, jeg spilte de fleste spillene som kom på topp 5 fra div sider, dishonored var absolutt best

Lenke til kommentar

Vel, i følge alle priser osv som ble gitt ut i fjor er det ikke kåret til beste spillet, jeg spilte de fleste spillene som kom på topp 5 fra div sider, dishonored var absolutt best

Journey er jo det spillet som fikk flest beste spill-priser i fjor, og vant også spillbransens egen prisutdeling.

Lenke til kommentar

Ok, hvor skal jeg begynne:

Fps bør spilles med motion control, helst wiimote.

La gameplay gå foran "sømløs" historie og realisme. Hvis det betyr at man kan bære 100 våpen ( eller kun ett våpen) og kurere hodeskudd med en førstehjelpspakke, så la gå. Spill er spill.

Less is more. Antall våpen og spillmekanismer er ikke en målestokk på kvalitet.

Tydelig adskilte levels og linjært spill kan være bra. Åpen verden og uklare mål er ikke automatisk best.

Alt dette og mere til mener jeg av hele hjertet. Fin tråd forresten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

2012 var generelt et lite interessant år.

Det er veldig sant. Et par interessante titler, men det var ikke akkurat overflod av dem.

Far Cry 3 ble kjedelig etter en time. Jupp, jeg likte det ikke noe spesielt.

Det var jo et bra spill. Innstallerer du ziggy's mod, fortjener det 9/10. Uten den modden, ligger spillet på en 6/10 for min del :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var jo et bra spill. Innstallerer du ziggy's mod, fortjener det 9/10. Uten den modden, ligger spillet på en 6/10 for min del :)

Det kommer jo selvfølgelig an på hvem som spiller spillet. Men jeg liker ikke det faktum at store deler av spillet er basert på samme konsept som Far Cry 2, ett spill som er etter min mening det DÅRLIGSTE spillet som noen gang har blitt lagd.

Lenke til kommentar

Superman 64 er 15 år gammelt, det er naturlig at standardene økes over tid.

Er du kun ute etter å kverulere? Om man skal kåre det dårligste spillet/filmen/whatever handler det kun om det dårligste, ikke om hvor dårlig det er i forhold til tiden det ble laget. Nå har jeg hørt om noen spill som tydeligvis er enda dårligere enn Superman 64, men husker ikke navn.

Og altså, jeg klarer ikke å finne et eneste spill i dag som er såpass dårlig sammenlignet med de andre av dagens spill enn det Superman 64 var sammenlignet med spill når det ble gitt ut. Her har det ikke noe med at standarene økes over tid, her har det alt med at Superman 64 er et sinnsykt dårlig spill hvor absolutt ALT av spillmekanikker er totalt ødelagt.

Lenke til kommentar

Er du kun ute etter å kverulere? Om man skal kåre det dårligste spillet/filmen/whatever handler det kun om det dårligste, ikke om hvor dårlig det er i forhold til tiden det ble laget. Nå har jeg hørt om noen spill som tydeligvis er enda dårligere enn Superman 64, men husker ikke navn.

Og altså, jeg klarer ikke å finne et eneste spill i dag som er såpass dårlig sammenlignet med de andre av dagens spill enn det Superman 64 var sammenlignet med spill når det ble gitt ut. Her har det ikke noe med at standarene økes over tid, her har det alt med at Superman 64 er et sinnsykt dårlig spill hvor absolutt ALT av spillmekanikker er totalt ødelagt.

Big Rigs er nok en kandidat til tidenes dårligste spill, uansett hvilken tidsperiode det ble lagd i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...