aphelion3 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Metro 2033 er bedre enn HL2. JRPG spill virker å være laget av Homofile Pedofile. Hvis du stryker "homofile" så skal jeg vurdere å gi deg en tommel opp.... Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg driter i legningen til folk, men pedofile er jeg ikke spesielt glad i. Folk kan for alle del gifte seg med en sko om de vil. Hold homofobi utenfor denne diskusjonen, takk 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvis du stryker "homofile" så skal jeg vurdere å gi deg en tommel opp.... Hehe, kan hende jeg burde. Men kan ikke med god samvittighet gjøre det. Ett godt eksempel er Last Odesey som faktisk er eneste Jrpg jeg noen gang har likt, der synes jeg alle hannkjønn ser ut som de har den legningen. Finnes helt sikkert unntag i sjangeren, men mitt inntrykk er likefult uforandret Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hehe, kan hende jeg burde. Men kan ikke med god samvittighet gjøre det. Ett godt eksempel er Last Odesey som faktisk er eneste Jrpg jeg noen gang har likt, der synes jeg alle hannkjønn ser ut som de har den legningen. Finnes helt sikkert unntag i sjangeren, men mitt inntrykk er likefult uforandret Jeg kan finne over 100 spill som er vestlig hvor du vil syns karakterene ser homofile ut, Dette er Upopulære spillemeninger, ikke en rasistisk hate speach side. skift før jeg raporterer. Endret 4. mai 2013 av Realzi 4 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hehe, kan hende jeg burde. Men kan ikke med god samvittighet gjøre det. Ett godt eksempel er Last Odesey som faktisk er eneste Jrpg jeg noen gang har likt, der synes jeg alle hannkjønn ser ut som de har den legningen. Finnes helt sikkert unntag i sjangeren, men mitt inntrykk er likefult uforandret Nå tror ikke jeg nødvendigvis du har noe imot homofile, og jeg ser hva du sikter til. Problemet er sammenstillingen med en fullstendig uakseptabel legning - det blir tolket feil nesten uansett. Just tellin'. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Samma det, bare la vær. Om du endrer/endret det, bra. La oss diskutere mer! Assassins Creed-serien er blitt en av de værre melkekuene, kun slått av CoD og FIFA. Det hadde vært dritheftig om de kunnne laget Black Flags uten å blande inn snikmordere. Super Mario 64 var et spill jeg virkelig elsket, men når jeg ser tilbake på det var det ganske forferdelig. Mario burde aldri vært en 3D-platformer. LEGO-spillene er morsomme, selv om de har blitt melket en smule. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bioshock Infinite er ganske kjedelig, Grunnen til spillet har fått så mange gode anmeldelser må være at anmelderen har vært mer opptatt av puppene til Elizabeth enn spillets innhold. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Netflix på 360 suger balle, bedre på PS3. Endret 2. mai 2013 av Maury 2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Samma det, bare la vær. Om du endrer/endret det, bra. La oss diskutere mer! Assassins Creed-serien er blitt en av de værre melkekuene, kun slått av CoD og FIFA. Det hadde vært dritheftig om de kunnne laget Black Flags uten å blande inn snikmordere. Super Mario 64 var et spill jeg virkelig elsket, men når jeg ser tilbake på det var det ganske forferdelig. Mario burde aldri vært en 3D-platformer. LEGO-spillene er morsomme, selv om de har blitt melket en smule. Når det gjelder SM64 så var jeg aldri så glad i det som de andre spillene, og trodde at plattformspillene var overlegne uansett, og det fikk jeg bekreftet med Super Mario Sunshine, som jeg aldri klarte å komme ordentlig i gang med. Men når Galaxy 1 og 2 kom til Wii så endret jeg mening, det er fantastiske mario-spill! Nå som jeg har spilt flere av de "new super mario"-spillene, så lengter jeg faktisk etter et nytt galaxy-spill. Lenke til kommentar
Populært innlegg GrinderX9 Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg kan finne over 100 spill som er vestlig hvor du vil syns karakterene ser homofile ut, Dette er Upopulære spillemeninger, ikke en rasistisk hate speach side. skift før jeg raporterer. (Rapportert) Ok. Har fjernet det fra orginal posten. Beklager å bruke mer plass på det. Men føler for å komme med en unskyldning, da jeg ser flere har blitt provosert av dette. Har også valgt å gi Realzi en tommel for å ha raportert meg. Jeg føler meg uansett missforstått, men hva jeg skrev var uansett problematisk. Jeg sier ydmykt unnskyld til alle som føler seg støtt. Understreker at jeg har INGEN ting imot homofile og lesbiske. Jeg har selv homofile bekjente, om de hadde lest dette og blitt støtt, hadde jeg skuffet ikke bare den men også meg selv. Jeg ble i utgangspunktet sint og frustert når jeg så hvordan dere reagerte på det jeg skrev, men det fikk meg også til å tenke veldig godt igjenom mine egne holdninger. Det var ikke meningen å skrive Homofile-pedofile i en sammenheng som skulle få folk til å trekke paraleller mellom de to. Men når jeg leser posten min i etterkant er kanskje det største problemet at jeg nok bruker ordet homofil i en negativ sammenheng med Jrpg spill. Det har vært en del fokus på kvinner som hovedpersoner i spill, igjen nå etter at Tomb Raider kom i år. Mange spill skapere tør ikke fokusere på kvinnelige hovedpersoner, fordi gutter vistnok ikke liker å spille som kvinner. Personlig liker jeg best å spille som kvinne i spill, da jeg synes de er mer atraktive å se på . Kanskje i den sammenheng jeg ikke liker jrpg spill. Det er noe femenint over menn i japanske spill, som gjør at jeg automatisk ikke liker å spille som disse personene. Hva betyr dette for meg, har jeg noen fordommer jeg ikke trodde jeg hadde? Kanskje, jeg vet rett og slett ikke. Men jeg utrykte meg klønete, og det var uansett over streken. Nok en gang beklager jeg. Håper unskyldningen var god nok. Om den ikke er det, og tidligere innlegg fremdeles er for provoserende, så bare si i fra, så skal jeg slette alle mine innlegg i denne tråden. Så for å avslutte med noe som er relevant for tråden: Sex i spill har og bør ha en plass. Det bør være lovpålagt aldersgrense på spill (ikke bare anbefalt/veiledende som det er i dag). Endret 3. mai 2013 av GrinderX9 12 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Og alt som inneholder S.T.A.L.K.E.R. i navnet gruser fullstendig Fallout 3+ på de samme punktene.... Jeg har dessverre ikke satt meg inn i Stalker så mye som jeg burde ha gjort, kjøpte 1ern og 2ern på Steam. Kanskje det er det jeg skal gjøre i helgen. On-topic. Jeg foretrekker Counter-Strike: Condition Zero framfor Counter-Strike 1.6.(Source overgår begge) Endret 3. mai 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 *snip* Skjønte hva du mente med det opprinnelige innlegget ditt, dog var formuleringen litt klønete. Uansett, voksent å si unnskyld og sånt fortjener en tommel opp! Men over til upopulære meninger igjen! Folk som bytter til gullammo med en gang de ser en tungt pansret tank i WoT er sykt feige, og de av dem som hevder de MÅ det for å skade andre tanks har ikke peiling på hvordan spillet fungerer. Street Fighter spillene suger i forhold til Tekken! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Tekken suger i forhold til Virtua Fighter. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Streef Fighter er det beste slossespillet, basta bom. 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kom plutselig på at Crysis 3 er helt for grønnjæ....lig kjedelig. Plutselig måtte jeg bare legge det fra meg og slutte og spille. Ikke sikkert jeg fullfører engang, og DET skjer ikke ofte.... Syntes faktisk 2-eren var bedre. Ad det: Trigens i Far Cry var en glimrende og variert utfordring, og mange ganger bedre enn aliens i Crysis-serien!!!!! 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ad det: Trigens i Far Cry var en glimrende og variert utfordring, og mange ganger bedre enn aliens i Crysis-serien!!!!! Vel det skal ikke mye til for å finne noe som var bedre enn aliens i crysis 1 i hvertfall... Gadd ikke kjøpe de andre spillene så vet ikke noe om evt aliens i dem... Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vel det skal ikke mye til for å finne noe som var bedre enn aliens i crysis 1 i hvertfall... Gadd ikke kjøpe de andre spillene så vet ikke noe om evt aliens i dem... Ok, haha,da har jeg en upopulær mening til. Jeg syntes aliens delen i Crysis 1 var kult og gøy. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Jeg synes gammeldags Pre rendered bakgrunn i rollespill skaper bedre følelse en etterkommerne. Var veldig vanskelig og finne gode bilder. mange flere spill og bilder. en dette --------------------------------------------------------------------------------------- Og til GrinderX9 inlegget ditt var kanskje ikke så ille, jeg overdrev vel litt. Men fabelaktiv etter kommentar, det er lett og skrive ting på forum som man aldri ville sagt i virkeligheten. Endret 4. mai 2013 av Realzi Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dishonored var det beste spillet som kom i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå