Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du stryker "homofile" så skal jeg vurdere å gi deg en tommel opp....

Hehe, kan hende jeg burde. Men kan ikke med god samvittighet gjøre det. Ett godt eksempel er Last Odesey som faktisk er eneste Jrpg jeg noen gang har likt, der synes jeg alle hannkjønn ser ut som de har den legningen. Finnes helt sikkert unntag i sjangeren, men mitt inntrykk er likefult uforandret ;)

Lenke til kommentar

Hehe, kan hende jeg burde. Men kan ikke med god samvittighet gjøre det. Ett godt eksempel er Last Odesey som faktisk er eneste Jrpg jeg noen gang har likt, der synes jeg alle hannkjønn ser ut som de har den legningen. Finnes helt sikkert unntag i sjangeren, men mitt inntrykk er likefult uforandret ;)

Jeg kan finne over 100 spill som er vestlig hvor du vil syns karakterene ser homofile ut,

Dette er Upopulære spillemeninger, ikke en rasistisk hate speach side. skift før jeg raporterer.

Endret av Realzi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå tror ikke jeg nødvendigvis du har noe imot homofile, og jeg ser hva du sikter til. Problemet er sammenstillingen med en fullstendig uakseptabel legning - det blir tolket feil nesten uansett. Just tellin'.

Lenke til kommentar

Samma det, bare la vær. Om du endrer/endret det, bra.

La oss diskutere mer!

• Assassins Creed-serien er blitt en av de værre melkekuene, kun slått av CoD og FIFA. Det hadde vært dritheftig om de kunnne laget Black Flags uten å blande inn snikmordere.
  • Super Mario 64 var et spill jeg virkelig elsket, men når jeg ser tilbake på det var det ganske forferdelig. Mario burde aldri vært en 3D-platformer.
  • LEGO-spillene er morsomme, selv om de har blitt melket en smule.

Lenke til kommentar

Samma det, bare la vær. Om du endrer/endret det, bra.

La oss diskutere mer!

• Assassins Creed-serien er blitt en av de værre melkekuene, kun slått av CoD og FIFA. Det hadde vært dritheftig om de kunnne laget Black Flags uten å blande inn snikmordere.
  • Super Mario 64 var et spill jeg virkelig elsket, men når jeg ser tilbake på det var det ganske forferdelig. Mario burde aldri vært en 3D-platformer.
  • LEGO-spillene er morsomme, selv om de har blitt melket en smule.

Når det gjelder SM64 så var jeg aldri så glad i det som de andre spillene, og trodde at plattformspillene var overlegne uansett, og det fikk jeg bekreftet med Super Mario Sunshine, som jeg aldri klarte å komme ordentlig i gang med. Men når Galaxy 1 og 2 kom til Wii så endret jeg mening, det er fantastiske mario-spill! Nå som jeg har spilt flere av de "new super mario"-spillene, så lengter jeg faktisk etter et nytt galaxy-spill.

Lenke til kommentar

Og alt som inneholder S.T.A.L.K.E.R. i navnet gruser fullstendig Fallout 3+ på de samme punktene....

Jeg har dessverre ikke satt meg inn i Stalker så mye som jeg burde ha gjort, kjøpte 1ern og 2ern på Steam.

Kanskje det er det jeg skal gjøre i helgen.

On-topic.

Jeg foretrekker Counter-Strike: Condition Zero framfor Counter-Strike 1.6.(Source overgår begge)

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
*snip*

Skjønte hva du mente med det opprinnelige innlegget ditt, dog var formuleringen litt klønete. Uansett, voksent å si unnskyld og sånt fortjener en tommel opp!

Men over til upopulære meninger igjen!

Folk som bytter til gullammo med en gang de ser en tungt pansret tank i WoT er sykt feige, og de av dem som hevder de MÅ det for å skade andre tanks har ikke peiling på hvordan spillet fungerer.

Street Fighter spillene suger i forhold til Tekken!

Lenke til kommentar

Kom plutselig på at Crysis 3 er helt for grønnjæ....lig kjedelig. Plutselig måtte jeg bare legge det fra meg og slutte og spille. Ikke sikkert jeg fullfører engang, og DET skjer ikke ofte.... Syntes faktisk 2-eren var bedre.

Ad det: Trigens i Far Cry var en glimrende og variert utfordring, og mange ganger bedre enn aliens i Crysis-serien!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ad det: Trigens i Far Cry var en glimrende og variert utfordring, og mange ganger bedre enn aliens i Crysis-serien!!!!!

Vel det skal ikke mye til for å finne noe som var bedre enn aliens i crysis 1 i hvertfall... Gadd ikke kjøpe de andre spillene så vet ikke noe om evt aliens i dem...

Lenke til kommentar

Vel det skal ikke mye til for å finne noe som var bedre enn aliens i crysis 1 i hvertfall... Gadd ikke kjøpe de andre spillene så vet ikke noe om evt aliens i dem...

Ok, haha,da har jeg en upopulær mening til. Jeg syntes aliens delen i Crysis 1 var kult og gøy.

Lenke til kommentar

Jeg synes gammeldags Pre rendered bakgrunn i rollespill skaper bedre følelse en etterkommerne.

post-241361-0-84591600-1367664011_thumb.jpg

post-241361-0-29462900-1367664024_thumb.jpg

post-241361-0-17214300-1367664259_thumb.jpg

post-241361-0-05369900-1367664270_thumb.png

post-241361-0-56189800-1367664507_thumb.jpg

Var veldig vanskelig og finne gode bilder. mange flere spill og bilder. en dette

---------------------------------------------------------------------------------------

Og til GrinderX9 inlegget ditt var kanskje ikke så ille, jeg overdrev vel litt.

Men fabelaktiv etter kommentar, det er lett og skrive ting på forum som man aldri ville sagt i virkeligheten.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...