Jakoozie Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har aldri skjønt hva som var så gæærnt med slutten på Mass Effect 3. Enig. Og før dere forsøker å rette meg, jeg har lest alle argumentene fanboysa kommer med. Og jeg synes fortsatt slutten var helt grei. Dette var forresten også før de patcha noe som helst. Har ikke sett den nye slutten. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Enig. Og før dere forsøker å rette meg, jeg har lest alle argumentene fanboysa kommer med. Og jeg synes fortsatt slutten var helt grei. Dette var forresten også før de patcha noe som helst. Har ikke sett den nye slutten. Når du satte sjelen i karakterene og valgene du gjorde, så er det umulig og ikke reagere når slutten dreper alt du kjempet for. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Enig. Og før dere forsøker å rette meg, jeg har lest alle argumentene fanboysa kommer med. Og jeg synes fortsatt slutten var helt grei. Dette var forresten også før de patcha noe som helst. Har ikke sett den nye slutten. Samme grunn som at det er noen som syns Duke Nukem Forever var et morsomt spill mens andre mener det komplett motsatte, forskjellige standarder. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Synes Bioshock Infinite ble alt for oppskrytt, spilte meg igjennom det, men hadde ikke gitt det mer en 7/10. COD serien foruten mw1 er det man kaller melking, og gir ikke noe nytt men ødelegger for nye selskaper som vil lage noe nytt. At MGS dropper David Hayter som stemmen til snake er grunn nok for meg å droppe neste spillet. Synes Portal 1 var kjempekult og gleda meg masse til portal 2, spilte portal 2 i 30 minutter så orka jeg ikke mer. Har ikke tatt det opp siden. Synes nyeste Tomb Raider var utrolig kjedelig, og fant ikke noe særlig interessant ved det. Kan ha noe med at konseptet er nesten likt FC3 som jeg har endel timer i. The secret world er veldig undervurdert og ble kastet for mye skitt på før det fikk bevist seg, spilt det i 20 timer nå og veldig fornøyd med orginale oppdrag og kvaliteten på de, mtp hvor utrolig mange forskjellige som finnes. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 DLCen fikset ikke noen av de virkelige problemene, . "I need an evac right now!" "EDI, I need you to preserve and protect the Normandy" Det er så mange ting som er galt med den scenen at jeg får vondt i hodet, men det er jo et godt eksempel på hva som skjer når EA kjøper opp et spillutviklingsstudio. Joda, men mange av detaljene der er småpirk som jeg ikke brydde meg om selv. For meg fikset den en del av de store tingene, og var sånn sett "grei". Forøvrig er smudboy helt ekstremt surmaget i de youtube klippene... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Synes Portal 1 var kjempekult og gleda meg masse til portal 2, spilte portal 2 i 30 minutter så orka jeg ikke mer. Har ikke tatt det opp siden. Anbefaler deg å gi det en ny sjanse, Koste meg masse gjennom det spillet Bare å gi utløp for den lille kreative personen inni deg. Ikke spør om du kan komme deg til et sted, men hvordan du mest kreativt kan komme deg dit Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Joda, men mange av detaljene der er småpirk som jeg ikke brydde meg om selv. For meg fikset den en del av de store tingene, og var sånn sett "grei". Forøvrig er smudboy helt ekstremt surmaget i de youtube klippene... Problemet er bare at man trenger bare flytte redningsaksjonen 10 minutter bak i tid, så er det fikset. Shepard hadde aldri stoppet for å redde lagkameratene sine når situasjonen er så kritisk som den er. Slike små og lett løselige problemer med skriptet går igjennom hele Mass Effect 3, og det er det som gjør det så vanvittig frustrerende. Smudboy er brutalt ærlig: en tiåring kan fikse de aller fleste problemene i Mass Effect 3, problemet er at kvalitetskontroll og/eller intelligensen til forfatterteamet i Bioware Edmonton på et eller annet vis er ikke-eksisterende. Uansett er videoene han laster opp noenlunde gjennomtenkt og planlagt, til tross for at han ikke lever av dette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Anbefaler deg å gi det en ny sjanse, Koste meg masse gjennom det spillet Bare å gi utløp for den lille kreative personen inni deg. Ikke spør om du kan komme deg til et sted, men hvordan du mest kreativt kan komme deg dit Eller se etter den ene plassen du kan putte en portal for å få en 'åh så ironisk og morsom' kommentar fra spillet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Metro 2033 er bedre enn HL2. JRPG spill virker til tide å være laget av Pedofile. Endret 3. mai 2013 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 JRPG suger. Ikke nødvendighvis på grunn av gameplayet, men stilen, historiene og karakterne er som oftest helt motbydelige. Skjønner ikke hva som får folk til å dra på store messer i Norge for å kle seg ut som japanske animefigurer o.l. Faktisk er det skremmende. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Joda, men mange av detaljene der er småpirk som jeg ikke brydde meg om selv. For meg fikset den en del av de store tingene, og var sånn sett "grei". Forøvrig er smudboy helt ekstremt surmaget i de youtube klippene... Det er ikke i detaljene at ME3 feilet, det er selve essensen i plottet, som The Crucible. Måten den ble laget på ga ikke mening i det hele tatt. ME1 er blant mine favorittspill, men ME3 gjør narr av alt som skjedde i det spillet, og introduserer så mye nytt som ikke henger på greip med universet i det første spillet at du føler at alt du har gjort ikke har noe betydning. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Problemet er bare at man trenger bare flytte redningsaksjonen 10 minutter bak i tid, så er det fikset. Shepard hadde aldri stoppet for å redde lagkameratene sine når situasjonen er så kritisk som den er. Slike små og lett løselige problemer med skriptet går igjennom hele Mass Effect 3, og det er det som gjør det så vanvittig frustrerende. Smudboy er brutalt ærlig: en tiåring kan fikse de aller fleste problemene i Mass Effect 3, problemet er at kvalitetskontroll og/eller intelligensen til forfatterteamet i Bioware Edmonton på et eller annet vis er ikke-eksisterende. Uansett er videoene han laster opp noenlunde gjennomtenkt og planlagt, til tross for at han ikke lever av dette. Joda, de er gjennomtenkt og i det hele tatt, men jeg misliker måten han sier f.eks: "Every player with half a brain realised" sånn og sånn om sine egne meninger, og det er grunn en ganske dårlig måte å argumentere på imo. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Hah, hatet hvordan The Crucible var halvveis ferdig første gang du så den, og det hadde gått få timer siden du fikk vite hva det var første gang. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bioshock infinite er det verste jeg har spilt på flere år. Godt å få det ut Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er lei 'sinte' anmeldere. James Rolfe er den eneste av dem jeg liker, og selv han lager bedre videoer når han fokuserer på informasjonsformidling istedenfor bare slakting. Jeg synes item burden i rollespill er ganske teit. Et vanlig mønster i vestlige rollespill er at man lunter rundt og samler skrot til man ikke klarer å bære mer, og så stikker man til byen og selger det, ad infinitum. Mulig det skyldes et slags ønske om realisme, men man kan jo stort sett bære et megalass uansett; hvor gjør man av alt dette? Lurer også veldig på hvordan denne skrotbaserte økonomien fungerer. Hva skal disse folka med alt tullet man prakker på dem? Men, det er håp. Demon's Souls hadde item burden, mens Dark Souls droppet det. Lær av From, Bethesda og Bioware! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det er vel i realiteten en ganske så populær mening? On-topic Fallout 3 knuser Fallout: New Vegas på alt fra atmosfære til karakterer. Og alt som inneholder S.T.A.L.K.E.R. i navnet gruser fullstendig Fallout 3+ på de samme punktene.... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) JRPG suger. Ikke nødvendighvis på grunn av gameplayet, men stilen, historiene og karakterne er som oftest helt motbydelige. Helt enig. Jeg har ikke likt et eneste japansk RPG. Faktisk kommer jeg ikke på mange japanske spill jeg liker, nettopp av grunnene du nevnte, men også av og til pga. gameplay. Det virker som det er beregnet på barn veldig ofte, med barnslig utseende på karakterer og komisk store sverd, alt for søte dyr, sterke farger som minner om søtsaker, menn som ser ut som jenter... Jeg har prøvd å spille flere JRPGs siden de får så mye skryt, men har aldri likt noen av de. Slik opplever jeg at det meste fra Japan ser ut: REDIGERT: Her er en interessant video ang. dette temaet: http://www.youtube.com/watch?v=uPyUCVjBffc Endret 2. mai 2013 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmm, jeg har sjeldent noen sterke meninger om spillindustiren og spill generelt sett, but here goes: - Halo er gøy, men kun som split screen crazyness, SP er helt grei, ikke noe annet å kose seg med på LAN (gjerne 8stk fordelt på 2 tv) - Hvis du kjøper en del spill hvert år, er det billigere med PC gaming enn konsoll gaming, (tilbudene rundt launch er helt fantastisk til tider) - Konsoll er en helt grei løsning, men PC er bedre på nesten alle måter. - Dota sjangeren har for lengst gått ut på dato, WC3 modden og ikke minst Altrec Valley varianten var ekstremt gøy på LAN. - JRPG er en sjanger jeg respekterer, men veldig sjeldent liker. - Dead Island er noe av det værste jeg har spilt, jeg angrer hvert øre jeg brukte på det spillet. - Jeg elsker souls spillene, men jeg kan ikke fordra Risen 1. - Mikrotransaskjoner er helt greit, så lenge det er implementert riktig. Dead Space 3 var en ålreit måte, og jeg ble lei av å høre at den metoden var å slenge det i trynet på spillerne. - Achievments er en god ting, men det burde vært en mulighet å slå det av for den som ønsker det. Vinn-Vinn situasjon. - Hvis folk har inntrykket at PC gamers bryr seg mer om Hardware enn gaming, har de fått et feil inntrykk av diskusjoner på nettet, dette KAN ikke stemme. Bioshock infinite er det verste jeg har spilt på flere år. Godt å få det ut Hvorfor det om jeg få spørre? Bare av nysgjerrighetsskyld. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hmm, jeg har sjeldent noen sterke meninger om spillindustiren og spill generelt sett, but here goes: - Halo er gøy, men kun som split screen crazyness, SP er helt grei, ikke noe annet å kose seg med på LAN (gjerne 8stk fordelt på 2 tv) - Hvis du kjøper en del spill hvert år, er det billigere med PC gaming enn konsoll gaming, (tilbudene rundt launch er helt fantastisk til tider) - Konsoll er en helt grei løsning, men PC er bedre på nesten alle måter. - Dota sjangeren har for lengst gått ut på dato, WC3 modden og ikke minst Altrec Valley varianten var ekstremt gøy på LAN. - JRPG er en sjanger jeg respekterer, men veldig sjeldent liker. - Dead Island er noe av det værste jeg har spilt, jeg angrer hvert øre jeg brukte på det spillet. - Jeg elsker souls spillene, men jeg kan ikke fordra Risen 1. - Mikrotransaskjoner er helt greit, så lenge det er implementert riktig. Dead Space 3 var en ålreit måte, og jeg ble lei av å høre at den metoden var å slenge det i trynet på spillerne. - Achievments er en god ting, men det burde vært en mulighet å slå det av for den som ønsker det. Vinn-Vinn situasjon. - Hvis folk har inntrykket at PC gamers bryr seg mer om Hardware enn gaming, har de fått et feil inntrykk av diskusjoner på nettet, dette KAN ikke stemme. Hvorfor det om jeg få spørre? Bare av nysgjerrighetsskyld. Vel, grafikken er pen. Det er egentlig det. Dialogene var dårlige, handlingen ga verken mening, eller var noe spennende. Jeg fikk ingen lyst til å fullføre det, og det var rett og slett trist. Heldigvis så fikk jeg det gratis av amd Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 REDIGERT: Her er en interessant video ang. dette temaet: Var ikke helt enig med at Demon Soul ,Monster Hunter, og Persona tar ting fra vestlige spill (Fikk sjokk når han nevnte Persona av alle spill, cheap shot) Noe har skjedd i anime og gaming industrien i Japan, de har rett og slett fått Hollywood syndromet, grunnen til mye av dette kommer fra Square Enix, men man finner fortsatt mye gode spill i Japan. Som http://www.youtube.com/watch?v=P0CxIJBHBVQ <333 Anyways det samme skjer med vestlige rollespill, gaming har blitt hollywood og økonomer styrer spillene ikke designerene. litt tafatt forklaring, men et veldig vanskelig dillema. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå