Gloria Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kingdom Hearts er dritkjedelig 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kingdom Hearts er dritkjedelig THank the lord! Mest opplåste drittspillet , sellout shit Square har laget. Wow noen som faktisk syns det er dårlig. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Synes Kingdom Hearts er fett jeg (har bare spilt det første). Men det har nok mye med at jeg elsker både Final Fantasy-serien og Disney-serien. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok ikke vært veldig stor fan jeg heller. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ok. Her er en positiv upopulær mening. Alpha Protocol er mye bedre enn f.eks. IGN / Gamespot / PC Format / Strategy Informer ville ha det til. Et helt latterlig bra kjøp til prisen det har på Steam for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hva med de som liker både dype film/spill og enkel underholding innen film/spill? Vi er overlegne alle, eller? Jeg liker begge deler - både Bladerunner og Die Hard, SWAT4 og Modern Warfare 1. Problemet med CoD er at det en gang var grei underholdning, men nå mangler all form for innovativ action. Ser frem til å spille Blood Dragon. Hva angår Alpha Protocol, så var jeg ikke så glad i boss fight'ene. De var veldig arkade, i motsetning til resten av spillet. Kræsjet liksom med tonen. Endret 30. april 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Lol her er en rar en, Før likte jeg Angry Joe fordi han lagde lange reviews av spill som visste alle deler, men så begynte jeg og legge merke til noe, Han Anmeldte kun Xbox spill, og bare action spill, og når han begynte og gi Guild Wars 2 og andre casual spill 10 av 10 og 9 av 10 .så begynte jeg og like han mindre og mindre. Han kunne trekke poeng fra spillet visst karakter creation var dårlig ? o,O Han er insane populær nå så derfor kan jeg kun si her at HAN SUGER ! Når han gir spill dårlige karaktererer fokuserer han bare på en ting og han kan snakke om det i 10 minutter, ting som normale gamere aldri legger merke til. Jeg ser fortsatt på Reviews av han på grunn av Ign Gamespot og andre shit kanaler bruker bare 3 minutter på spill som om de er for viktig for spillet, mens Angry Joe viser deg hele spillet og du vet hva du får. Men svaketen er at han holder seg kun til en type spill og sjanger som regel og elsker batman og superman, og gir spill han ikke er fan av dårlig score, pluss at han lurer fansen med høye score , for mange kjøper spillet og forventer at det er bra. som når han hadde Guild Wars 2 vidoen, han lagde en så posetiv video at jeg kjøpte spillet instant etter jeg så det, men etter 15 timer var spillet kjedelig. Lor litt rotete fordi jeg er fan men jeg hater holdingen hannes. Men håper noen andre har lagt merke til dette og. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Angry Joe er den eneste anmelderen jeg virkelig stoler på. Han bruker lang tid på å virkelig oppsummere det gode spillet har å by på, før han slenger dritt. Litt som den gode nyheten før den dårlige (eller pleier det å være omvendt?) Han er glad i PC også, men ja: han liker Xbox best. Han er en, eneste person, og den personen liker action og RPG best. Han kan ikke bruke alle pengene på spill han ikke vil spille. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Den tror jeg ikke er særlig upopulær, egentlig. Upopulær mening: spill som CoD, Battlefield, osv. er spillenes svar på Paradise Hotel; enkel underholdning for enkle personer. Amen! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Angry Joe er den eneste anmelderen jeg virkelig stoler på. Han bruker lang tid på å virkelig oppsummere det gode spillet har å by på, før han slenger dritt. Litt som den gode nyheten før den dårlige (eller pleier det å være omvendt?) Han er glad i PC også, men ja: han liker Xbox best. Han er en, eneste person, og den personen liker action og RPG best. Han kan ikke bruke alle pengene på spill han ikke vil spille. Jeg liker han også. Han er mer en spill-entusiast enn en spill-journalist, og han kan med rette favorisere spill han selv liker. Men han legger ikke skjul på hvilke type spill han favoriserer, og begrunner både positive og negative sider godt. Jeg er ikke alltid enig i det han sier, men jeg skjønner hvorfor han sier hva han sier. Jeg henger meg heller ikke opp i selve tallet på slutten, men hører mer på det som blir sagt underveis og gjør meg opp en mening ut i fra det. De jeg stoler mest på er riktignok Rock, Paper, Shotgun, som er den beste spill-relaterte siden på nettet. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg liker han også. Han er mer en spill-entusiast enn en spill-journalist, og han kan med rette favorisere spill han selv liker. Men han legger ikke skjul på hvilke type spill han favoriserer, og begrunner både positive og negative sider godt. Jeg er ikke alltid enig i det han sier, men jeg skjønner hvorfor han sier hva han sier. Jeg henger meg heller ikke opp i selve tallet på slutten, men hører mer på det som blir sagt underveis og gjør meg opp en mening ut i fra det. De jeg stoler mest på er riktignok Rock, Paper, Shotgun, som er den beste spill-relaterte siden på nettet. Godt sagt, man kan se hvor late sider som Ign er når man ser Angry Joe sine anmeldelser, men Ign skriver ganske lange anmeldelser og da. bare at videone er skuffende. Fun fact om Angry Joe, han lager video med Nostalgia Critic som er venn med Angry Video Game Nerd. Så de har en liten kjendis nerde gruppe. må sjekke ut Rock, Paper, Shotgun, aldri hørt om de, Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Godt sagt, man kan se hvor late sider som Ign er når man ser Angry Joe sine anmeldelser, men Ign skriver ganske lange anmeldelser og da. bare at videone er skuffende. Fun fact om Angry Joe, han lager video med Nostalgia Critic som er venn med Angry Video Game Nerd. Så de har en liten kjendis nerde gruppe. må sjekke ut Rock, Paper, Shotgun, aldri hørt om de, http://www.rockpapershotgun.com De har ingen offisiell YouTube-kanal, men siden det er en europeisk nettside så har de et visst samarbeid med Eurogamer. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg liker begge deler - både Bladerunner og Die Hard, SWAT4 og Modern Warfare 1. Problemet med CoD er at det en gang var grei underholdning, men nå mangler all form for innovativ action. Ser frem til å spille Blood Dragon. Dette! Jeg er så enig i både film og spillene der. Innovasjon er det som mangler i spillverden. De lager ikke nye retter de kan servere, det er bestemors samme gamle kjøttkaker, men med litt ekstra krydder på. Det blir fremdeles det gamle kjedelige greiene.... Endret 1. mai 2013 av Sulphuras 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Dette! Jeg er så enig i både film og spillene der. Innovasjon er det som mangler i spillverden. De lager ikke nye retter de kan servere, det er bestemors samme gamle kjøttkaker, men med litt ekstra krydder på. Det blir fremdeles det gamle kjedelige greiene.... Hei! Ikke diss kjøttkakene til bestemor! 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Ikke snakk om sånt a, får vann i munnen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Battlefield 2 var beste spill i serien. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Battlefield 2 var beste spill i serien. Det er vel i realiteten en ganske så populær mening? On-topic Fallout 3 knuser Fallout: New Vegas på alt fra atmosfære til karakterer. Endret 2. mai 2013 av Dore123m 3 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har aldri skjønt hva som var så gæærnt med slutten på Mass Effect 3. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har aldri skjønt hva som var så gæærnt med slutten på Mass Effect 3. Strengt tatt er det mye annet i Mass Effect 3 som er nesten like ille, så på den måten er den ikke så ille ettersom spillet ikke har hatt en godt skrevet dialog og historie resten av tida. På en annen side, så gjør den utallige feil: sirkellogikk, elendig historiefortelling, "piss i buksa for å bli varm"-løsninger, mangel på forståelse for hva som gjorde de forrige spillene gode. har laget flere videoer der han peker på de utallige problemene. Man trengte uansett ikke være rakettforsker for å skjønne at Mass Effect 3 kom til å feile i skriptområdet etter at demoen kom ut, fellestrekkene med Dragon Age 2 var så åpenbare at det var motbydelig. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har aldri skjønt hva som var så gæærnt med slutten på Mass Effect 3. Alle de mer eller mindre vanskelige valgene du har måtte ta betyr ingen ting på slutten, velg dør 1,2 eller 3 for forskjellig farge på slutten din, Joker ser ut til å stikke av med skipet og evt også dama di, og mye annet rusk. Nå er ikke jeg av de som hatet den mest heller, men det skulle ikke så mye til for å gjøre den bedre. De gav jo ut en gratis DLC som fikset opp i det verste rusket. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå er ikke jeg av de som hatet den mest heller, men det skulle ikke så mye til for å gjøre den bedre. De gav jo ut en gratis DLC som fikset opp i det verste rusket. DLCen fikset ikke noen av de virkelige problemene, ."I need an evac right now!" "EDI, I need you to preserve and protect the Normandy" Det er så mange ting som er galt med den scenen at jeg får vondt i hodet, men det er jo et godt eksempel på hva som skjer når EA kjøper opp et spillutviklingsstudio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå