Muffinrex Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Har du noen upopulære, ja til og med kontroversielle, meninger om spill? For eksempel: Assassin's Creed ble kjedelig etter en time Uncharted var ganske repetivt. Jak-spillene var forferdelig kjedelige, ensformige og generiske. Del dine meninger med oss! Dette blir gøy, sett i gang Diskusjonen har virkelig tatt av, så jeg tenkte det var greit å notere et par "regler" og "retningslinjer":- Poenget er å dele meninger om spill, meninger du egentlig burde holde for deg selv- Det skal KUN diskuteres spill- Ikke la ting gå utover enkeltpersoner- Det er forskjell på diskusjon og krangel. Meningene kan diskuteres, men ikke rakkes ned på og trakkaseres- Har noen en mening du ikke liker, deal with it. Du kan gjerne forsvare påstanden din og bevise at andres meninger er feil, men gjør det på en sivilisert måte- Ingen off-topic diskusjoner - Forklar hvorfor du mener det du mener- Ha det gøy! Endret 25. august 2013 av Muffinrex5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lykketrolling Skrevet 26. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2013 Tja, jeg kan jo starte med at jeg faktisk likte Aliens: Colonial Marine. Det blir neppe mer upopulært enn det. 13 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Age of Empires 3 er bedre enn 2'ern. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ser ikke problemet med quick-time events. 8 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Uncharted var ganske repetivt. Jeg høyner og sier at de rett og slett er dårlige. Superforutsigbar historie, horrible skytesekvenser og "platforming" man omtrent ikke kan feile på.... EDIT: Og ja, begge spillseriene som kan forkortes til GoW er utrolig kjedelige. Endret 26. april 2013 av HansiBanzi 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Ser ikke problemet med quick-time events. Uenig. Jeg synes det dreper følelsen av "frihet" og følelsen av at alt ikke er 100% "scripted". Jeg liker singleplayeren i spill som er laget for multiplayer. Eks. Battlefield 3, Call of Duty, StaCraft osv. Endret 26. april 2013 av iNeo 2 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg liker f2p-spill og skjønner ikke at folk bitcher på modellen. 1 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg synes Diablo(alle) har gørr kjedelig gameplay 5 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Likte ikke Dues Ex Human Revolution.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg synes 3D-Zelda er bare sånn helt ok. Jeg liker ikke Smash Bros. Jeg liker ikke Halo. Jeg synes achievements/trophies er fjas. Jeg synes voice chat ødelegger for spillopplevelsen. Jeg synes konsolleksklusiver er en styggedom. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg foretrekker en gamepad isteden for mus & tastatur... 6 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg foretrekker en gamepad isteden for mus & tastatur... Den glemte jeg! Går knapt an å nevne det uten at snobbene går i strupen på en. 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Half-Life 2 er bra, men ikke så bra. Frykter 3-eren også blir litt meh. 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 WOW er kjedelig, prøvde det 10 min, gadd ikke spille mer samme glemder wc3 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 WoW og LoL er drittkjedelig, men Runescape kan jeg derimot spille,hehe 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Samme her, prøvde WOW i 10 min og fant fort ut at det ikke var noe for meg.. 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Uenig. Jeg synes det dreper følelsen av "frihet" og følelsen av at alt ikke er 100% "scripted". Hørt om Heavy Rain? Det spillet beviste at påstanden din er falsk, og at det ikke stemmer. Det spillet hadde rundt 30 forskjellige slutter, og mye av spillet var quick-time events. Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ikke hat meg nå: Jeg liker mange spill fra EA og Ubisoft, inkludert Sim City! Elsker Battlelog Har ikke noe i mot mikrotransaksjoner Synes mange indiespill er oppskrytte Synes at å betale før en linje kode er skrevet er for investorer, ikke for spillere (kickstarter osv) Starcraft II er utdatert/gammeldags (likevel ikke dårlig) 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Jeg vil nevne at visst folk klager på at andre sine inlegg er feil, så mister vi hele meningen med tråden. Meningen er at folk skal føle seg trygg med sine meninger. Hmm skal vi se.. Som jrpg fan, synes jeg Xenoblade Chronicles og Ni No Kuni var overhypet spill og ganske kjedelig. Endret 26. april 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå