mX mann Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 I dene pakka er det vel med kjøleribbe med vifte og kjølepasta vell. og vor bra er kjølevifta som er med i pakken, er det noen som har testet denne pakken. jeg skall ikke overkloke så den holder vel lenge. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det kommer ann på CPUen Noen slike vifter er faktisk bra til overklokking, men absolutt alle er bra nok til at de kan brukes. Så hvis jeg selv ikke skulle overklokket hadde jeg aldri i verdn kjøpt en ekstra vifte utenom Boxed. (Med mindre jeg ville ha en absolutt støysvak PC da ) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 følger som regel ikke med kjølepasta. det er som regel en varmeledende teip under som smelter når du bruker pcen de første timene. hvis du har planer om å bruke kjølepasta må du fjerne den før du monterer den. ellers er det MYE vanskeligere å få bort alt. den er smelta og ligger litt rundt omkring. anbefaler å bruke en skalpell e.l. for å skjære den vekk. forsiktig så du ikke skraper opp metallet. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg ble veldig imponert over den viften som fulgte med min p4 3,0GHz. Det var en kobberkjerne med mange tynne aluminiumsfinner som utgjorde kjøleribben, og den ble blåst på av en fin 70 mm vifte. I tillegg til det var det ingen thermal pad på, men det fulgte med en kanyle med Shin Etsu sølvbasert kjølepasta. Nå hadde jo, naturligvis, jeg bestilt en separat vifte i tillegg, Zalman CNPS7000-Cu. Men jeg hadde ikke trengt det egentlig når jeg så hvor god kvalitet den boxed viften var. Uansett, naboen som også har en p4 fikk den siden den var av mye bedre kvalitet enn hans boxed vifte (alle under 3,0GHz har en boxed vifte av mye dårligere kvalitet). Uansett, Zalman viften er utrolig fin, bare gleder meg til å få byttet ut NB viften på mitt Abit IC7-G. Den bråker rimelig bra Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har du en av de gamle nb viftene du eller? Den nye feilfrie som abit sender ut er jo stille som bare fy Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som har prøvd AMD sin boxede cpu a. det er denne jeg har bestilt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
essess Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har en XP2500 boxed, og den kjøler bra. Kjører den på XP3200 hastighet, og det er ingen problemer. Nå ligger den på 47 grader idle, og jeg synes ikke den bråker mye heller. Hvis jeg ikke bruker Q-fan på Asus-kortet mitt, ligger idletempen på 42. Ved full speed kommer den opp i ca. 51-52 grader. Kjøpte også en Volcano11, og den kjølte ikke bedre, unntatt hvis jeg satte den på jetflyfart, som jo er uholdbart. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Normalt skulle vel boxed-kjøling være tilstrekkelig om du ikke skal klokke. Er vel en grunn til at de selges samlet, tenker jeg =) bfisk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sitat vor bra er kjølevifta som er med i pakken, er det noen som har testet denne pakken. Passer godt som dørstoppe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå