Znoken Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Off topic: Si meg Affic,hvor har du fått den fete Thotoughbread CPU 1800. Har ikke sett en sånn en før.. Jeg er veldig interresert i og høre hvor du har fått den fra.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Firstmile, elendig oppetid. fått feil router 2 ganger, sitter på en router nå som er helt jævelig. Om noen vet hvordan jeg går uten om routeren så hadde dte vært fint vite, når jeg setter i kabel fra modem til maskin skjer det ikkeno. Men får håpe firstmile kjapper seg med den 3. routeren her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tiscali Skal ikke dømme dem nord og ned i alt, men det er noe med måten de oppfører seg overfor kunder som er så utrolig slitsomt. Det nytter nok ikke alltid å "si fra" at du vil ha regningene dine der, til han som sa det. Jeg prøvde "si fra" i tre kvart år i fjor før jeg endelig fikk den med litt hån på kjøpet. Det er sånn du ikke helt glemmer. Men det er bare ét tilfelle, det har vært flere ting. Har nettopp slitt med en helt utrolig sak med dem som jeg ikke vil gå inn på her. For å si min mening rett ut; jeg vil spy av dem. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Telenor selvfølgelig, og BlueCom...Reis og ryk Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Telenor tenker jeg med deres ræva ustabile linjer og dårlig support + den dyre prisen. Så rett, så rett... Telenor ADSL med 1gb , ja du leste rett: 1 lusen gigabyte i nedlasting pr måned. Hva skal men egentlig med bredbånd når man bare kan laste ned 1 gb pr måned? Holder kanskje for en vanlig lese aviser og mail pluss litt til, men for en hel familie? Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 "INO" www.ino.no må nok vera noko av det verste i norge!! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har på en følelse at telenor ranker høyt i denne tråden.. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 "INO" www.ino.no må nok vera noko av det verste i norge!! Jeg har INO, og de har vært bra her i det siste halvåret. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 UPC Kommer og går, borte jevnlig hverdager mellom kl 10- 15 00 daglig da misstror jeg de for å jobbe på linja(tror de jeg er på jobb?). Chello kunn 1 pc 1 stk ip adr. må inn i CMD Release/renew av og på med modem omstart av pc for skjifte mellom pcèr, skjiftet på dagen om jeg ikke snart skall flytte. Har forsøkt å få refundert uker med nede tid det bare ignorerer de!. Support folka er greie hvis du kommer igjenom. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 har på en følelse at telenor ranker høyt i denne tråden.. Har ikke kommet så mye dritt om Telenor enda nei Overraskende lite iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå