KT400 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tenkte vi kunne samle de dårlige erfaringene med bredbåndsleverandører under denne tråden. - Jeg har desverre ikke noe å bidra med under dette temaet..... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tiscali ruler på det området....VÆRST altså ! Dårlig kundeservice som det er umulig å komme i kontakt med. Så det er umulig å få sagt opp også Lenke til kommentar
Murty Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hmm.. Har en følelse at telenor kommer godt ut her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Ingenting slår Chello/UPC her i Haugesund. Selv ikke Telenor kommer i nærheten. Har hørt at Chello kan være OK et par andre steder, men her er det det værste selskaper som er mulig å ha. De har en fast nedetid på en times i døgnet (nesten) samt 4-5 timer i uken. Av og til ha man slike 5min på/5min av perioder, mensom regel kommer man aldri på. Jeg er bare *sååå* glad jeg byttet fra dem for et halvt års tid siden eller noe Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nå har jeg bare hatt ISDN der, men Tiscali er jeg enig i er *bare kaos*. På bredbånd (ADSL er IMO ikke det) så er Telenor det jeg har hatt mest pes med, jeg har aldri bestilt ADSL fra dem men de har levert ADSL til meg to ganger. Begge ganger avbestilt de Blucom linja mi for meg! Jeg merker plutselig at her var det ikke noe internett idag, ringer Bluecom og får: "nei, telenor er leverandør på ditt nummer nå...". Og så begynner telenor såklart å sende regninger (enda jeg får skriftlig beklagelse og beskjed om at jeg vil ikke bli økonomisk belastet for deres overivrige selgere). Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Telenor for min det, håpløs kundeservice og dårlig fart. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Telenor tenker jeg med deres ræva ustabile linjer og dårlig support + den dyre prisen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 På bredbånd (ADSL er IMO ikke det) Offtopic : Om dette strides de lærde. Noen mener det ikke er bredbånd før det er 2Mbit begge veier, andre mener at så lenge det er over dobbel ISDN hastighet så er det bredbånd (uansett bredere enn vanlig telefon-linje-internett). Går veldig mye på preferanser... synes du din linje er bred NOK så er det bredbånd. Ontopic : Har ikke spesielt dårlig erfaring med noen leverandør, men det er en grunn til at jeg byttet fra Telenor til NGT for en god stund siden. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tenkte vi kunne samle de dårlige erfaringene med bredbåndsleverandører under denne tråden. - Jeg har desverre ikke noe å bidra med under dette temaet..... 1. Telenor 2. Fjellnett Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tiscali ruler på det området....VÆRST altså ! Dårlig kundeservice som det er umulig å komme i kontakt med. Så det er umulig å få sagt opp også Må nok støtte Fredde der når det gjelder Tiscali som værsting..Ser ikke ut til at Tiscali bryr seg med all den dårlige omtalen de får og fortsetter som før.. Tiscali en seriøs leverandør...nope..ville ikke kalt dem leverandør engang... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 UPC Chello er den absolutte værste bredbåndsleverandøren!!!!!!!!!!! De har en nedetid på over 1-2 timer til dagen. Og de levere ikke halvparten av den hastigheten de sier. Har sagt opp chello nå og venter på Nextgentel Lenke til kommentar
AFFIC Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tiscali ruler på det området....VÆRST altså ! Dårlig kundeservice som det er umulig å komme i kontakt med. Så det er umulig å få sagt opp også Må nok støtte Fredde der når det gjelder Tiscali som værsting..Ser ikke ut til at Tiscali bryr seg med all den dårlige omtalen de får og fortsetter som før.. Tiscali en seriøs leverandør...nope..ville ikke kalt dem leverandør engang... Hehe Snokken...ser du ikke gir deg ennå... Snokken og jeg tilhørte samme sentral og hadde endel problemer i starten. Tiscali rettet opp feilene og oppågraderte sentralen. Etter denne oppgraderingen har ALT vert strøkent fra Tiscai. - og + - Ja det tar lang tid hos kundeservice...(Er jo ikke alle som trenger det da...hehe..frekk eller???) - Komunikasjonen mellom Tiscali og Lindorf (de som sender regningene) er dårlig, og skaper endel trøbbel. + En VELDIG stabil linje som ikke har hatt lavere BB enn det jeg har betalt for de siste 3-4 mnd. Og det er mer enn jeg kan si om f.eks Tele2 som Snokken og broren har...hehe.. Konklusjon: Når alt kommer til alt så er det BB'n min som betyr noe for meg... At det kan oppstå feil i sentralene er jo ikke så rart og det kan faktisk skje den beste..Poenget er at Tiscali hadde problemer her som de fixa og etter det har alt vært strøkent... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kan du da være så snill og forklare meg hvorfor det er så mange klager hos tiscali da Affic??Hvis tiscali er så bra så skjønner jeg ikke hvorfor så mange klager.. Angående Tele2 så er jeg kjempefornøyd med både hastighet og ikke minst kundeservice som forresten ikke eksisterer hos tiscali.. Joa, jeg har ikke sagt at Tele2 er perfekt men gud bedre meg så mye bedre jeg synes alt er der i forhold til tiscali..Hadde noen dager med dårlig hastighet og ringte kundeservice (de tok tlf etter 5 sec) og dette ble rettet opp med en gang. Hvor lenge må du sitte i tlf.kø hos tiscali Affic :?: Tele2 sender også ut faktura en gang i mnd så da slipper en og betale for mange mnd av gangen som man ofte må gjøre hos tiscali. Nei, må ærlig talt si at jeg ikke missunner de som er kunder hos tiscali... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kan du da være så snill og forklare meg hvorfor det er så mange klager hos tiscali da Affic??Hvis tiscali er så bra så skjønner jeg ikke hvorfor så mange klager.. Angående Tele2 så er jeg kjempefornøyd med både hastighet og ikke minst kundeservice som forresten ikke eksisterer hos tiscali.. Joa, jeg har ikke sagt at Tele2 er perfekt men gud bedre meg så mye bedre jeg synes alt er der i forhold til tiscali..Hadde noen dager med dårlig hastighet og ringte kundeservice (de tok tlf etter 5 sec) og dette ble rettet opp med en gang. Hvor lenge må du sitte i tlf.kø hos tiscali Affic :?: Tele2 sender også ut faktura en gang i mnd så da slipper en og betale for mange mnd av gangen som man ofte må gjøre hos tiscali. Nei, må ærlig talt si at jeg ikke missunner de som er kunder hos tiscali... Jeg har ADSL fra Tiscali og får regning en gang pr. mnd. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har ADSL fra Tiscali og får regning en gang pr. mnd. Men det er mange som ikke får faktura 1 gang i mnd, men hver 3-5 mnd.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har ADSL fra Tiscali og får regning en gang pr. mnd. Men det er mange som ikke får faktura 1 gang i mnd, men hver 3-5 mnd.. Så si fra til Tiscali at du vil ha hver måned da! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Verst er IVISJON. Ikke hastigheten .. den er bra Ikke prisene .. de er bra Men de jøvla idiotiske beslutningene om å bygge ut PÅ TØMMERSTØ , men ikke i sentrum. "Ja, la oss tjene penger dere .. bygge ut på bondelandet og ikke i sentrum! " Ø: Lenke til kommentar
AFFIC Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kan du da være så snill og forklare meg hvorfor det er så mange klager hos tiscali da Affic??Hvis tiscali er så bra så skjønner jeg ikke hvorfor så mange klager.. Angående Tele2 så er jeg kjempefornøyd med både hastighet og ikke minst kundeservice som forresten ikke eksisterer hos tiscali.. Joa, jeg har ikke sagt at Tele2 er perfekt men gud bedre meg så mye bedre jeg synes alt er der i forhold til tiscali..Hadde noen dager med dårlig hastighet og ringte kundeservice (de tok tlf etter 5 sec) og dette ble rettet opp med en gang. Hvor lenge må du sitte i tlf.kø hos tiscali Affic :?: Tele2 sender også ut faktura en gang i mnd så da slipper en og betale for mange mnd av gangen som man ofte må gjøre hos tiscali. Nei, må ærlig talt si at jeg ikke missunner de som er kunder hos tiscali... Hehe....er ikke vanskelig å finne de rette knappene og trykke på her ser jeg.....er fornøyd jeg...;-) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Verst er IVISJON.Ikke hastigheten .. den er bra Ikke prisene .. de er bra Men de jøvla idiotiske beslutningene om å bygge ut PÅ TØMMERSTØ , men ikke i sentrum. "Ja, la oss tjene penger dere .. bygge ut på bondelandet og ikke i sentrum! " Ø: Verst for dem det... men da unngår de ivertfall konkurransen man ofte må slite med i sentrum (hvis dere nå har bredbånd i sentrum da). Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 telenor er vel det værste tenker jeg. Nextgentel er bra, samme gjelder også bluecom, kjenner folk som har både Nextgentel og Bluecom, de er fornøyd, men jeg kjenner også folk som har telenor og de er ikke såååå fornøyd. har selv Telenor ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå