Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken bredbåndsleverandør synes du er BEST ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på Nextgentel bravo-linje 850/384....

Jeg er storfornøyd. har aldri opplevd å ha treigere linje enn det jeg har blitt lovt. Men nesten alltid har jeg fått raskere..

Har ikke noen dårlig erfaring med kundeservicen dems så langt.. Enkelt å greit fordi nextgentel funker.. det er ikke noe poeng i å ta kontakt med dem. :)

Lenke til kommentar

Har duplex-1mbit linje fra Radiotele.no i Halden. Det er en radiolink. (altså, ikke kobber inn i huset, men WLAN) Fungerer 100%. Kundeservice er upåklagelig. Hastigheten likeså. Testet mot "speedometeret" uten at jeg skulle ønske å klage på linja mi.

Oppetid 24/7

mvh

Bjørn Grønland

Lenke til kommentar
Har duplex-1mbit linje fra Radiotele.no

Jeg vurderte dem, i ca 10 sekunder, de har jo download-begrensning :-(

Jeg kjører NGT 1300/512 og er storfornøyd.

Eneste herket var å konfig'e ruterens PAT-tabell for Teamspeak-serveren min....

Heldigvis fant jeg info på Relativt.net og fikk det fiksa...

Det vesle jeg var borti supporten deres har vært bra.

Kjekt med DHCP-service på ruteren da jeg ofte har LAN-party hos meg :-D

Lenke til kommentar

Hadde Telenor før, men skiftet til NGT for en god stund siden. Grunn? Raskere, billigere, enklere å dele mellom flere maskiner og så videre. Synes at NGT kundeservice er ok... gjør meg ikke noe å vente 10-15 minutter på de, når jeg måtte vente 30 minutter på hjelp fra Telenor kundeservice for så å bli frakoblet (skjedd flere ganger).

Har imidlertid kun hatt behov for kundeservice fra NGT én gang (helt i begynnelsen, men det viste seg at Bravida hadde koblet feil i en sentral).

Er fornøyd med hastighet og pris (også før jeg fikk 2Mbit/640 for 398 i måneden). Linjen er stabil som ett fjell, og jeg får alltid hastigheten jeg er lovet.

Lenke til kommentar
Er du student gå for nextgentel. Du får en 2000640 linje og fem ip adresser for 498 i måneden. Er du ikke student, gå for nextgentel alikevel. Overlegent beste leverandør jeg har vært borti! (har ikke prøvd bredbånds fabrikken, men de er vel konkurs eller noe???)

Kjenner du noen som jobber i Nextgentel, så gå for Nextgentel. Du får en 2000/640 linje og fem ip adresser for 398 i måneden. Hvis du ikke kjenner noen i Nextgentel, gå for Nextgentel alikevel. Overlegent beste leverandør jeg har vært borti (har ikke prøvd bredbåndfabrikken, men de leverer vel ikke til flere i Norge nå).

Hmm... fikk en merkelig følelse av deja vu akkurat nå.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...