Alex.m Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) For en uke siden snart begynnte spill å klikke når jeg starta spillet. Jeg tror nok at alle spill klikker uansett hva det heter. Rett etter jeg startet spillet kræsjer det skjermen blir svart og spillet klikker. Har installert de nyeste driverne funker ikke , jeg gav pcen til elkjøp og sier at spill klikker. Fikk pcen tilbake i dag men ingenting er forandret spill klikker likvell og windows restarter eller kræsjer. Tror nok skjermkortet er noe i veien med og ikke driverne. Elkjøp sier at de har installert de nyeste driverne og jeg prøvde også installere nye drivere før jeg gav dem til elkjøp siden jeg har garanti på pcen min siden jeg kjøpte den hos dem. PCen min er en stasjoær pc. Endret 26. april 2013 av Alex.m Lenke til kommentar
Alex.m Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) display driver stopped responding and has recoverd kommer som feil medling hele tiden. Tror nok skjermkortet er noe galt med. Endret 26. april 2013 av Alex.m Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hvis du kunne fortelle forumet hvilken maskin du har og hvilke komponenter den opererer med så hadde det vært fint Spesielt navnet på skjermkortet hadde vært flott å kunne få vite. Men er nok stor sannsynlighet at det er noe galt med driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/151761-fixed-display-driver-stopped-responding-and-has-recovered/ Sjekk om dette fungerer for deg. Han har vel et ganske likt problem lik du beskrev ditt? Akkurat denne fremgangsmåten tilsier at du har et nvidia geforce skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå