dansve Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hei! Skal bestille pc idag. Lurer på om dere har forslag til andre komponenter som fungere bedre til billigere/samme pris? PCen skal brukes til å kjøre 2-3 skjermer på. Game WoW, BF3 etc. Streame og surfing og video. Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hei! Skal bestille pc idag. Lurer på om dere har forslag til andre komponenter som fungere bedre til billigere/samme pris? PCen skal brukes til å kjøre 2-3 skjermer på. Game WoW, BF3 etc. Streame og surfing og video. Uploaded with ImageShack.us ville personlig valgt dette kortet heller tror jeg siden jeg har hørt det er bedre ytelse enne 680 som er bedre enn 670 selfølgelig men ikke bestill dette før flere har kommentert http://www.dustinhome.no/product/5010621917/gigabyte-radeon-hd7970-oc-3gb-pci-e-dvi-dp/#intcmp=searchProvider_AutoComplete Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) i5 3570K dersom PC'en kun skal brukes til gaming. i7 3770K dersom PC'en skal brukes til rendering av div. Asus GeForce GTX 670 er way bedre enne Gigabyte Radeon 7970. Kilder: Specs-info lism. Edit: Godt kjøp ellers. Endret 26. april 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Kan si hva jeg tenker om systemet: Prosessor: Tenk deg litt om angående hva du skal bruke maskinen til. Spill som WoW og Battlefield 3 kjører stort sett like bra på begge. En i5-3570K yter like bra som en i7-3770K når det kommer til gaming. Streaming av video er også noe begge håndterer bra uten store forskjeller. Til ditt bruk vil en i5-3570K være like bra, med mindre du planlegger litt tyngre multitasking. Skjermkort: Er ikke uenig her. ASUS sin GTX 670-modell gir deg mer enn nok ytelse. Det holder seg kjølig og bråker ikke. Er ingen hemmelighet at HD 7970 yter bedre. Hadde da gått for ASUS sin Matrix Platinum utgave, ikke Gigabyte sitt kort. http://www.ps.no/Art...&banid=prisjakt Det er vel verd de ekstra kronene, men jeg kan trygt si at i de aller fleste tilfellene kommer ASUS GTX 670 til å tilfredsstille behovene dine. Ellers ser det meste bra ut. 16GB RAM er ikke nødvendig, men om du vil ha det, greit nok. Håper at du har operativsystem, glemte det sist gang jeg bygde en maskin. Asus GeForce GTX 670 er way bedre enne Gigabyte Radeon 7970. Etter nye drivere er dette ikke riktig. HD 7970 er sterkere enn GTX 670. Om det viser seg i alle spill er et annet spørsmål, men slik er det iallefall i teorien. Endret 26. april 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Etter nye drivere er dette ikke riktig. HD 7970 er sterkere enn GTX 670. Om det viser seg i alle spill er et annet spørsmål, men slik er det iallefall i teorien. Javell ja? Men så fint da. Jeg sier værtfall ASUS 670, kjøleren dems er utrolig stille og god samt. effektiv kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå