mobile999 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Du kan forsøke Guru3D - Driver Sweeper: You can get from here: http://www.guru3d.com/files_get/guru3d_driver_sweeper_(no_installer),7.html After you Uninstall the present video driver, use the Guru3D - Driver Sweeper to remove all remains of the same driver, before you install the new one. Once all remains of the old driver are gone, then download and install the fresh copy. Endret 26. april 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 helt utrolig for meg å være, men det ble reinstallasjon av Windows. :-/ Jeg fant en gammel SSD disk med en tidligere versjon av Win7 som jeg da klonet over på ny og større SSD. Der funket alt perfekt, både IE og begge skjermer, og siden det er så utrolig vanskelig å feilsøke fra Safe Mode, så ble det inn med Windows cd'en... Jeg orker bare ikke styre mer med dette problemet, enda jeg nå mistenker det er Java sin skyld etter hva en kompis har fortalt meg, men når man ikke kommer inn på pc'n pga svarte skjermer er det vanskelig å fortsette. Takker uansett dere som gadd å bry dere, og som kom med både nyttige og unyttige tips. Setter pris på det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå