leirpytt Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Nå er vintern her.... igjen... det er kaldt... går å legger meg igjen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 It`s time to OC then ! :wink: Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 /me vil kjøre snowboard Dessverre kommer det nok til å være en måned eller to med regn først her på østlandet Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 /me vil kjøre snowboard Dessverre kommer det nok til å være en måned eller to med regn først her på østlandet Jaaaa! *gledesegnoesåsinnsyktübermasse* Magefølelsen man har etter å ha sittet i bussen i over en time, når du ser bakken for første gang den vinteren.. Heisene har akkurat begynt å gå, De har satt opp store deler av railparken, så s-railsa lyser mot deg, En hp, Mye løssnø uttafor hovedløypene.. Digg! Kommer til å ta TID før det kommer nok snø, though.. :/ Noen negative sider med sørlandet ja.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 EY! skating er mye fetere enn snowboarding. Selv om jeg seffern står på snowboard og! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Skating og snowboarding er likestilt hos meg :-) Skateboarding er mer sosialt, mer teknisk morsomt, men følelsen du har når du drar cab'5 langs fs veggen i pipen.. den kan ikke fåes noe annet sted! Utviklingen i snowboard går forsåvidt også fortere, så det er alltid mye nytt å gjøre :-) I løpet av vinteren drar jeg jo uansett en tur til utlandet for å skate uansett, og vice versa om sommeren.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tviler på at det blir hvit jul i oslo Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Joda, det snødde/sluddet, og det snør fortsatt litt her. Men ingen må innbille seg at vinteren er kommet! Snøen er nok borte i løpet av morradagen, og det er nok flere som må slite med regn i en måned eller to... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Var 5grader i bergen igår natt. :o long winter comming up. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Somrene blir lenger og lenger for hvert år syns jeg. I år kom våren i februar og det er nesten sommervarme enda i sola i dag kjenner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå