TomTucker Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 At det var vann i tanken, kan også være kondens. Har du lite bensin, så skal det ikke mye til. Forgasseren, det er sånt som skjer. Kjører du uten filter i slangen, så er det enda fort gjort. Angående at du tok opp sylinder, så er det svært sjeldent feil i sylinder/stempel. Merkes på kompresjon og hvor lettstartet den er. Er den kjapp å starte, å god kompresjon, så er det tenning eller bensin/luft. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg endte opp med å sende den til et verksted siden jeg bare ble frustrert Det var visst lekkasje i tanken og forgasseren var tett, så det er nok hvorfor, håper jeg da... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Noen updates her enda? Artig om du hadde fått den tilbake i pen original stand! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Hadde vært artig det ja Blir nok ikke gjort noe mekanisk på mopeden når jeg får den tilbake, men skal ordne noen kåper og andre dyre plastikk dingser for å piffe den opp til jeg er ferdig med den. Endret 1. mars 2014 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå