Joachim_F Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Vi starter vår nye artikkelserie med merkelig matte og et gigantisk rollespill. Les hele saken Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Og Salem: The Crafting MMO! Endret 26. april 2013 av kmatis Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Man bør jo kanskje nevne NetHack også, når man først er inne på roguelikes. Spillet er jo så nært man kommer Rogue for moderne maskiner. Finnes også GUI-er til det, blant annet Vulture. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvis noen vil prøve et gratis fullblods romskytespill bør dere sjekke ut Wing Commander Saga. Kvaliteten er på høyde med AAA-titler. (Ja, det kunne vært bedre voice acting, men skitt au.) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Man bør jo kanskje nevne NetHack også, når man først er inne på roguelikes. Det gjorde vi også. Se siste setning i TOME-bolken. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Om det er dette som erstatter ukens nettutgivelser, så skal jeg kanskje klare meg. Uansett, setter pris på om dere finner noen kule teksteventyr i framtiden (tips - hold et øye med denne siden: http://choiceofgames.com/). Hadde ikke sagt nei takk til enda flere spill per artikkel heller. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Uansett, setter pris på om dere finner noen kule teksteventyr i framtiden (tips - hold et øye med denne siden: http://choiceofgames.com/). Hadde ikke sagt nei takk til enda flere spill per artikkel heller. Du får prøve Eamon. Jeg tror ikke Choice of Games-spillene kvalifiserer. Sist gang jeg prøvde et kom jeg i alle fall til et punkt hvor jeg måtte betale for å spille videre. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Veldig fin artikkel, men jeg skulle ønske det kom en om spill som ikke var gratis regelmessig også. *hint hint* 2 Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Frog Fractions er dritbra, anbefaler alle som ikke har spilt det å prøve! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Du får prøve Eamon. Har tenkt, jeg bare sa hva jeg var ute etter i framtiden også Jeg tror ikke Choice of Games-spillene kvalifiserer. Sist gang jeg prøvde et kom jeg i alle fall til et punkt hvor jeg måtte betale for å spille videre. Nå har jeg ikke spilt alle spillene deres, men ingen av dem jeg har spilt (på PC, mobil er en annen sak) har da kostet penger. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor nevner ikke gamer.no War thunder? Dette spillet er helt fantastisk og free 2 play. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor nevner ikke gamer.no War thunder? Dette spillet er helt fantastisk og free 2 play. Fra artikkelen:"Merk at spillene i denne artikkelen skal være gratis, ikke såkalte «free to play»-spill som er fulle av mikrotransaksjoner." 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Fint å med anbefalingar av gratisspel, men det hadde vert så mykje betre å ha videoar av gameplayet på sida slik at vi enkelt kan sjå korleis spelet er. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Fra artikkelen: "Merk at spillene i denne artikkelen skal være gratis, ikke såkalte «free to play»-spill som er fulle av mikrotransaksjoner." ahh skjønner. Vel vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå