Joachim_F Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ny satsing erstatter den gamle traveren. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Litt skuffende, har lest det fast etter at jeg kom til Gamer etter fallet av GibMe. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Fjerne en av mine favorittartikkelserier? BUUUUUU! Håper dere følger opp det dere sier om å øke indiedekningen som et plaster på såret. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Et trist valg. Men veldig forståelig. Fortsett det gode arbeidet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 http://nooooooooooooooo.com/ 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nei dette likte jeg ikke. Dette er en av grunnene til at jeg gikk innpå Gamer.no hver eneste fredag. Jeg får ikke med meg disse spillene, og jeg har oppdaget mange gode spill gjennom disse artiklene. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Mulig at den nye serien blir mer slik jeg har sett på ukens nettutgivelser, fokus på spill som ikke nødvendigvis blir gitt ut igjennom de tradisjonelle kanalene og kanskje ikke får så mye oppmerksomhet som de fortjener. Ser ikke behovet til å begrense det til gratis spill, er det ett bra lite spill som fortjener litt ekstra oppmerksomhet så burde ikke pris stå i veien for det. 2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Hvis vi kommer over et kvalitetsspill som ikke er gratis, så skal det selvsagt få dekning på andre måter her på Gamer.no. Men den nye artikkelserien som debuterte i dag er forbeholdt de spillene som ikke koster et rødt øre. Endret 26. april 2013 av TST Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hvis vi kommer over et kvalitetsspill som ikke er gratis, så skal det selvsagt få dekning på andre måter her på Gamer.no. Men den nye artikkelserien som debuterte i dag er forbeholdt de spillene som ikke koster et rødt øre. Den nye artikkelserien er fin, men kommer det til å bli laget tilsvarende for spill som koster litt også? Tror mange setter pris på å finne potensielle ukjente perler i en artikkel som kommer ut på et bestemt tidspunkt i stedet for å saumfare siden hver dag, selv om det selvsagt er forståelig at det er det dere vil. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Jeg kan ikke forestille meg at det er så mange gratisspill der ute som er verdt å nevne. De fleste er gratis av en grunn. Endret 26. april 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Enig. Jeg også var en tilhenger av de artiklene og har funnet mange pærler her Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Veldig skuffende nyhet. Den artikkelserien var det soleklart beste med denne siden. Lenke til kommentar
Maxno Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hva med en evig forum tråd med det samme emnet? 1 Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Synd. Kanskje den faste spalta eg har vore mest glad i. Av spel eg har kjøpt dei siste åra er ein overveldande andel kome frå denne spalta. Feil avgjersle i mine auger, men for håpe den nye spalta blir bra. RIP "Ukens nettutgivelser." Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg kan ikke forestille meg at det er så mange gratisspill der ute som er verdt å nevne.De fleste er gratis av en grunn. Eg trur det finst mange gode gratisspel, berre at dei er lite kjent fordi dei ikkje blir marknadsført. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg tror også at det sikkert finnes en del. Men jeg lurer på hvor mange gode gratispill det finnes uten stor markedsføring sammenlignet med gode betalingsspill også uten stor markedsføring. Lenke til kommentar
Meiko Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dette hørte ut som; vi gir faen i våre lesere! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Dette hørte ut som; vi gir faen i våre lesere! Hvordan da? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Dette hørte ut som; vi gir faen i våre lesere! De må ha mere tid og forklare junk fooden de spiser når de reiser til viktige plasser som E3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå